تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۱.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵

مدت قرارداد قلعه‌نویی با تیم ملی مشخص شد

قلعه‌نویی می‌خواهد تا پایان فصل جاری به وظایف خود در گل‌گهر عمل کند و بعد از اتمام فصل به سرمربی تمام وقت تیم ملی تبدیل شود و فدراسیون فوتبال خواهان قطع همکاری او با گل‌گهر است.
کد خبر: ۵۹۹۶۳

مدت قرارداد قلعه‌نویی با تیم ملی مشخص شد

به گزارش معاصر به نقل از ایسنا؛ براساس توافق انجام شده، قرارداد اولیه قلعه‌نویی و فدراسیون فوتبال تا جام ملت‌های آسیا خواهد بود و در صورت رضایت دو طرف، تا جام جهانی تمدید می‌شود.

امیر قلعه‌نویی و فدراسیون فوتبال برای قبول هدایت تیم ملی فوتبال ایران به توافق دست یافته‌اند و سرمربی گل‌گهر در پنجره بازی‌های ملی در نوروز ۱۴۰۲ هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.

قلعه‌نویی و فدراسیون فوتبال فردا جلسه نهایی خود را درباره جزییات برگزار و قرارداد را امضا خواهند کرد. طبق توافق، قلعه‌نویی تا جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ که در دی ۱۴۰۲ در قطر برگزار می‌شود، سرمربی تیم ملی خواهد بود و اگر طرفین از نتایج و نحوه همکاری رضایت داشته باشند، تا جام جهانی تمدید می‌شود.

فدراسیو فوتبال ایران تا پیش از این با فلیکس سانچس مذاکره می‌کرد و به علت اختلاف بر سر مدت زمان قرارداد، در نهایت مذاکرات دو طرف به بن‌بست رسید.

در حال حاضر نکته مورد بحث ادامه حضور قلعه‌نویی روی نیمکت گل‌گهر است. قلعه‌نویی می‌خواهد تا پایان فصل جاری به وظایف خود در گل‌گهر عمل کند و بعد از اتمام فصل به سرمربی تمام وقت تیم ملی تبدیل شود و فدراسیون فوتبال خواهان قطع همکاری او با گل‌گهر است.

از دیگر نکات مورد بحث دستیارهای داخلی و خارجی قلعه‌نویی است که فردا مشخص خواهد شد.

البته با وجود اینکه بازی‌های لیگ‌برتر از امشب تا بعد از نوروز برای گل‌گهر تمام می‌شود اما این تیم به زودی باید بازی معوقه خود در جام حذفی را برابر فولاد برگزار کند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز