تهران ۶.۹۹° كمينه ۵.۷۹°  بیشینه ۶.۹۹°
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶

جلسه کارگروه حقیقت‌یاب مجلس برای مسمومیت دانش‌آموزان برگزار شد

با پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده توسط دستگاههای امنیتی و برخورد با بعضی از عاملان در برخی استانهای کشور، آمار مسمومیت‌ها در کشور رو به کاهش بوده و این موضوع امیدوارکننده است.
کد خبر: ۵۹۹۷۱

جلسه کارگروه حقیقت‌یاب مجلس برای مسمومیت دانش‌آموزان برگزار شد

به گزارش معاصر نشست کارگروه حقیقت‌یاب علل مسمومیت دانش‌آموزان با حضور مسئولانی از نیروی انتظامی، وزارت کشور، اطلاعات، آموزش‌ و پرورش و بهداشت برگزار شد.

به گزارش ایرنا، سید حمیدرضا کاظمی روز یکشنبه در توضیح دومین نشست کارگروه ویژه حقیقت‌یاب مسمومیت دانش آموزان گفت: دستگاههای حاضر گزارشی را از آخرین وضعیت بررسی این موضوع و اقدامات انجام شده ارائه کردند و براساس این گزارشات، تعدادی ازعاملان این موضوع دستگیر شدند تا بتوان به صورت دقیق آمران و عاملان اصلی را شناسایی و به مردم معرفی کرد.

رئیس کارگروه ویژه حقیقت یاب مسمومیت دانش آموزان افزود: با پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده توسط دستگاههای امنیتی و برخورد با بعضی از عاملان در برخی استانهای کشور، آمار مسمومیت‌ها در کشور رو به کاهش بوده و این موضوع امیدوارکننده است.

کاظمی با یادآوری اینکه بخش عمده‌ای از این اقدامات به منظور ایجاد رعب و وحشت در کشور بوده است، گفت: مردم باید بدانند دشمنان اقداماتی در سطح محدود انجام می‌دهند و به دنبال ایجاد رعب و وحشت میان دانش آموزان و مدارس هستند که با تلاش دستگاههای امنیتی و انتظامی سرنخ‌هایی از مسببان و عاملان به دست آمده و پس از اتمام بررسی‌ها نتیجه نهایی را به مردم اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز