تهران ۱۰.۶۷° كمينه ۷.۷۹°  بیشینه ۱۰.۹۹°
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵

کرمان| ارسال جعبه سیاه بالگرد حامل وزیر ورزش به تهران

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به تشکیل پرونده برای سانحه بالگرد حامل وزیر ورزش، گفت: جعبه سیاه بالگرد حامل وزیر ورزش به تهران ارسال شده است.
کد خبر: ۶۰۰۱۷

ارسال جعبه سیاه بالگرد حامل وزیر ورزش به تهران

به گزارش معاصر به نقل از تسنیم,حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سانحه هوایی بالگرد حامل سجادی، وزیر ورزش و جوانان و همراهانش که چهارم اسفندماه در بافت اتفاق افتاد، اظهار داشت: در این سانحه هوایی متاسفانه خسارت جانی و مالی داشتیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با تلاش کادر درمان استان کرمان تمام مصدومان این سانحه از بیمارستان مرخص شدند و امروز جای نگرانی نیست، گفت: در همان روزهای اول پرونده‌ای در دادگستری شهرستان بافت برای رسیدگی به قصور احتمالی در این سانحه تشکیل شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه جعبه سیاه بالگرد به تهران ارسال شده و بازخوانی اطلاعات درون جعبه سیاه بالگرد در تهران در حال انجام است، افزود: منتظر هستیم اطلاعات این پرونده به کرمان ارسال شود.

وی با بیان اینکه تعدادی از افراد حاضر در این بالگرد به‌عنوان شاکی در این پرونده هستند، ادامه داد: سازمان بازرسی استان کرمان نیز به این پرونده ورود پیدا کرده است و منتظر گزارش آن هستیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه در این سانحه تعدادی مصدوم شدند و یک نفر هم درگذشت. بیان کرد: از جمله خسارات این سانحه اسقاط بالگرد جمعیت هلال‌احمر است که در مجموع به بیت‌المال خسارت وارد شده که باید پیگیری شود

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز