تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

تیم منتخب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران

ستاره‌های هفته بیست و سوم در حالی مشخص شدند که 2 تیم بالانشین بیشترین سهمیه‌ها را به خود اختصاص دادند
کد خبر: ۶۰۱۰۵

تیم منتخب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران

به گزارش معاصر, با برگزاری هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاهی ایران در سال 1401 به ایستگاه پایانی رسید. ادامه رقابت‌ها از سال بعد پیگیری خواهد شد.

در این هفته تقابل سپاهان با پرسپولیس در تهران و دوئل استقلال مقابل فولاد تحت هدایت منصوریان بازی‌های زیبایی را رقم زد. 

با این اوصاف تیم منتخب هفته مشخص شد: 

دروازه‌بان:

 محسن فروزان(گل گهر سیرجان):

در روز که گل گهر تحت شعاع معرفی امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی از نظر روحی بسیار پرانگیزه بود، سیرجانی‌ها به راحتی از سد نفت مسجد سلیمان عبور کردند. اما پیش از آنکه موتور گلزنی گل‌گهر روشن شود، فروزان با عملکرد خوبش مانع گلزنی رقیب شد. در پایان بازی هم چند موقعیت خوب رقیب را خنثی کرد تا در ترکیب تیم منتخب جای بگیرد.

5mEPtMWkSvL0

**مدافعان:

رافائل سیلوا(استقلال):

در روزی که فولاد انگیزه زیادی برای شکست استقلال داشت و با حمایت هواداران خود قصد داشت در نیمه اول مهمان را غافلگیر کند. مدافع برزیلی عملکرد خوبی داشت و توانست با کنترل مهاجمان رقیب مانع گلزنی آنها شود.

سلوااا

محمد دانشگر (سپاهان):
دانشگر در مصاف با پرسپولیس و در ورزشگاه آزادی نمایش مطمئنی نشان داد. او توانست مانع عملکرد مناسب عمری و پریرا در نیمه اول شود. در نیمه دوم هم جریان بازی طوری بود که مدافعان سپاهان کمتر به خطر بیفتند.

WhatsApp Image 2023-03-11 at 20.20.39

کوین یامگا(استقلال): 

این مدافع در نقش بازیکن گلزن استقلال هم ظاهر شد. در بازی عملکرد خوبی از خود نشان داد و توانست در دفاع و طراحی حملات منسجم به میدان برود. عملکرد با ثبات او در بازی های اخیر توانسته کمک زیادی به آبی‌پوشان کند.

یامگا برش

میلاد زکی‌پور (سپاهان):

این بازیکن در سمت چپ دفاعی سپاهان درخشید و بازی که کمتر کسی از او انتظار داشت، ارائه داد. بی شک یکی از بازیکنان خوب سپاهان در ورزشگاه آزادی همین بازیکن بود.. مدافع چپ تند و تیز سپاهان با یک فرار تماشایی در نیمه اول و یک پاس کات‌بک، پاس گل داد که کمک داور آفساید اشتباه او را گرفت و در ادامه نیز با ارسال‌های پرتعداد خود خط دفاعی پرسپولیس را به خطر انداخت و در فاز دفاعی هم محکم و نفوذناپذیر بود تا سه امتیاز را بگیرند.

WhatsApp Image 2023-03-11 at 20.20.40

**هافبک‌ها:

محمد کریمی(سپاهان):

در مصاف با پرسپولیس روز روز محمد کریمی بود و با وجود اینکه گل نیمه اول او به اشتباه از سوی کمک‌ داور مردود شد، در ثانیه‌های پایانی خونسردی خود را که در طول مسابقه شاهدش بودیم به خوبی نشان داد و پس از همکاری‌ای که با شهریار مغانلو داشت، یکی از مهم‌ترین و سرنوشت‌سازترین گل‌های فصل را در ورزشگاه آزادی ثبت کرد تا انتخابش برای تیم هفته با توجه به گل و نمایشی که در طول مسابقه در فاز دفاعی و هجومی داشت، اصلا کار سختی نباشد.

IMG_20230314_101215_689

سعید مهری (استقلال)

هافبک مورد اعتماد ساپینتو به روزهای اوج خود در استقلال رسیده است.  شوت این بازیکن با واکنش استثنایی کریستوفر کنت راهی کرنر شد تا در گلزنی ناکام بماند. اما خود مهری این کرنر را به روی دروازه ارسال کرد و محمد محبی با حضوری به موقع در دهانه دروازه، توپ را با ضربه سر به تیر دوم انداخت که کوین یامگا نیز با فرار از پشت مدافعین فولاد، با یک پرش، توپ را وارد دروازه فولاد کرد. 

مهرییی

نوید عاشوری(گل گهر):

عاشوری مقابل نفت مسجد سلیمان نمایش خیره کننده ای داشت. او توانست علاوه بر گلزنی پاس گل هم فراهم کند. بازیکنی که وقتی آماده باشد نبض هجومی فیروزه‌ای پوشان کویر سیرجان به خوبی می تپد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز