تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۲.۷۹°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸

۱۸۶۰ مصدوم در چهارشنبه سوری امسال تاکنون

از یکم تا ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۱، کل مصدومین چهارشنبه سوری ۱۸۶۰ نفر بوده است که ۱۴۶۸ نفر در حوادث امروز مصدوم شده اند.
کد خبر: ۶۰۱۵۹

۱۸۶۰ مصدوم در چهارشنبه سوری امسال تاکنون

به گزارش معاصر به نقل از ایسنا؛ رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به آخرین گزارش‌های مصدومیت ناشی از حوادث چهارشنبه سوری، گفت: از ابتدای اسفند تا امروز ۱۸۶۰ نفر در حوادث مربوط با چهارشنبه سوری در کشور مصدوم شده اند.

جعفر میعادفر؛ درباره آخرین گزارش‌های حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال، گفت: از یکم تا ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۱، کل مصدومین چهارشنبه سوری ۱۸۶۰ نفر بوده است که ۱۴۶۸ نفر در حوادث امروز مصدوم شده اند.

وی با اشاره به بستری شدن ۲۸۷ نفر از مصدومان گفت: ۱۰ نفر در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

وی با بیان اینکه ۱۴۹۴ نفر از مصدومان درمان و از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند، افزود: همچنین ۶۳ نفر از مصدومان در محل حادثه از سوی نیروهای اورژانس درمان شده‌اند.
به گفته میعادفر ، طی این مدت ۱۲۶ مورد قطع عضو، ۵۴۶ مورد آسیب به چشم، ۴۷۹ مورد سوختگی گزارش شده است. در عین حال بیشترین مصدومان به تفکیک استانی به ترتیب در استان‌های تهران با ۳۵۶ مصدوم، آذربایجان شرقی با ۲۱۱ مورد و آذربایجان غربی با ۲۷۳ مورد مصدوم بوده‌اند.

به گفته رییس سازمان اورژانس کشور ، تنها در حوادث امروز تا ساعت ۲۲ از مجموع 1468 مصدوم ۱۲۱۸ نفر درمان و از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند، و ۵۰ نفر نیز در محل حادثه از سوی نیروهای اورژانس درمان شده‌اند. در حوادث امسال ۴۶ مورد قطع عضو، ۴۲۵ مورد آسیب به چشم، ۳۲۹ مورد سوختگی گزارش شده است. در عین حال بیشترین مصدومان به تفکیک استانی به ترتیب در استان‌های تهران با ۲۱۹ مصدوم، آذربایجان شرقی با ۱۵۷ مورد و آذربایجان غربی با ۲۱۹ مورد مصدوم بوده‌اند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز