تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴

وزیر ارشاد: زیرساخت‌های فرهنگی استان‌ها تقویت می‌شود

تلاش‌های خوبی در دولت برای مباحث فرهنگی انجام شده است که تشکیل قرارگاه‌ فرهنگی یکی از این موارد است و موجب رضایت دوستداران نظام و انقلاب می شود.
کد خبر: ۶۰۳۰۸

وزیر ارشاد: زیرساخت‌های فرهنگی استان‌ها تقویت می‌شود

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: عدالت با ایجاد زیرساخت های فرهنگی در استان‌ها از رویکردهای اصلی دولت سیزدهم است و باید این مهم تقویت شود.

محمد مهدی اسماعیلی روز پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار کرد: برنامه ریزی مناسبی برای زیرساخت های فرهنگی در استان ها انجام شده است و در سال آینده شاهد تحولات خوبی در حوزه اعتبارات و ایجاد زیرساخت ها خواهیم بود.

وی تصریح کرد: خراسان شمالی جزو استان هایی است که از در زیرساخت های فرهنگی بسیار عقب است که با هم افزایی نمایندگان مجلس و دولت این کمبودهای فرهنگی جبران خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: سال آینده اقدامات ویژه و فصل مشخصی در اعتبارات برای ارتقای فرهنگی استان ها دیده شده است.

وی با تاکید بر تقویت زیرساخت های موسیقی سنتی در استان ها ادامه داد: هدف این نهاد حمایت از هنر و موسیقی مقامی سازگار با مفاهیم جامعه است.

اسماعیلی با اشاره به توطئه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی گفت: تلاش‌های خوبی در دولت برای مباحث فرهنگی انجام شده است که تشکیل قرارگاه‌ فرهنگی یکی از این موارد است و موجب رضایت دوستداران نظام و انقلاب می شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از ظهر امروز پنجشنبه در بدو ورود به خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان دیدار سپس از نمایشگاه توانمندی های قرآنی و فرهنگی در بجنورد بازدید و در ادامه نیز در جشنواره موسیقی مقامی شیروان حضور می یابد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز