تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۲.۶۲°  بیشینه ۱۳.۷۹°
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

دادستان خوزستان: صدور دستور برخورد با بی‌حجابان 

هرگونه برنامه فرهنگی در این ایام باید توسط اداره ارشاد اسلامی مورد تایید قرارگیرد. در اماکن عمومی واحد اماکن مکلف به برخورد جدی با متخلفان است.
کد خبر: ۶۰۳۵۰

به گزارش معاصر به نقل از  فارس؛ ی افزود: دستورات قضایی به ضابطان در برخورد با افرادی که حجاب شرعی را رعایت نکنند صادر شده و با مسولینی که به وظیفه قانونی خود در حوزه‌های مختلف عمل نکنند به عنوان ترک فعل برخورد خواهد شد.

رئیس دادگستری کرمان: کشف حجاب و بی‌حجابی دغدغه ماست/ عِرق دینی ما اجازه نمی‌دهد ارزشهای انقلابی مورد تاخت و تاز قرار گیرد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: اماکنی که مقررات را رعایت نکنند پلمب خواهند شد و با توجه به ورود مسافران نوروزی و راهیان نور به استان، این موضوع در ایام پایان سال، نوروز و ماه مبارک رمضان، مورد تاکید جدی این دادستانی قرار دارد.


وی ادامه داد: هرگونه برنامه فرهنگی در این ایام باید توسط اداره ارشاد اسلامی مورد تایید قرارگیرد. در اماکن عمومی واحد اماکن مکلف به برخورد جدی با متخلفان است.


جعفری چگنی تصریح کرد: اماکن و مغازه‌ها و وسیله نقلیه مورد استفاده که سبب نشر و اشاعه بی‌حجابی شوند پلمب و توقیف خواهند شد


وی با تاکید بر حفظ حرمت ماه رمضان که در سال جدید که بخشی از آن مصادف با ایام نوروز است، گفت: روزه‌خواری در ماه مبارک رمضان جرم و با حرمت‌شکنان این ماه طبق قانون برخورد می‌شود.

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز