تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۶.۷۹°
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
مشاور استاندار البرز:

در حال حاضر کار فرهنگیِ صرف، قطعا راهگشا نخواهد بود

کارگاه گل سازی فعالیت دارد که بصورت مستقیم و غیر مستقیم بیش از ۳۰۰ بانوی سرپرست خانوار را تحت پوشش و مشغول به کار کرده است که قابلیت افزایش نیرو دارد.
کد خبر: ۶۰۴۳۱

 

به گزارش معاصر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مشاور استاندار و مدیرکل دفتر زنان وخانواده استانداری البرز با بیان اینکه هیئات و حسینیه ها یکی از بهترین های بسترهای پیشران میانی جامعه هستند، گفت: در حال حاضر کار فرهنگیِ صرف، قطعا راهگشا نخواهد بود و ضرورتِ پیوست خدمات اجتماعی و اقتصادی باید مدنظر بانیان فرهنگی قرار گیرد.

 آقایی در بازدید از موسسه ی فرهنگی_مذهبی امام حسین علیه السلام که با همراهی سیفی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان البرز و دارایی مدیر کل محترم اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی از حسینیه انجام شد، اظهار داشت:

در این موسسه شاهد فعالیتهای مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بودیم که می تواند مدل خوبی برای هیئات و حسینه ها و موسسات باشد.

وی گفت: بخشی از این موسسه به سبک زندگی اسلامی و آموزش و اصلاح تغذیه میپردازد که در زندگی امروز با توجه به تهدیدات غذایی و سلامت، بشدت ضرورت دارد.

در بخشی دیگر به تولیدات هنری و چوبی و معرق و ...با کاربری های تزیینی و اداری پرداخته شده است که صفر تا صد تولید از مواد خام تا خلق اثر هنریِ قابل ارائه در بازار، یکجا انجام میشود.

در بخشی دیگر کارگاه گل سازی فعالیت دارد که بصورت مستقیم و غیر مستقیم بیش از ۳۰۰ بانوی سرپرست خانوار را تحت پوشش و مشغول به کار کرده است که قابلیت افزایش نیرو دارد.

وی گفت: در حال حاضر کار فرهنگیِ صرف، قطعا راهگشا نخواهد بود و بشدت ضرورتِ پیوست خدمات اجتماعی و اقتصادی احساس میشود که باید مدنظر بانیان فرهنگی قرار گیرد.

آقایی تصریح کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (حفظه الله) بر اثرگذاری مدیران مردمی و پیشران میانی، میتوان از موسسات و هیئات بعنوان یکی از مهمترین بسترها در این زمینه نام برد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز