تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۸۴°  بیشینه ۱۶.۷۹°
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲

هیئات و حسینیه ها یکی از بهترین های بسترهای پیشران میانی جامعه هستند

مشاور استاندار و مدیرکل دفتر زنان وخانواده استانداری البرز با بیان اینکه هیئات و حسینیه ها یکی از بهترین های بسترهای پیشران میانی جامعه هستند، گفت: در حال حاضر کار فرهنگیِ صرف، قطعا راهگشا نخواهد بود و ضرورتِ پیوست خدمات اجتماعی و اقتصادی باید مدنظر بانیان فرهنگی قرار گیرد.
کد خبر: ۶۰۴۳۵

هیئات و حسینیه ها یکی از بهترین های بسترهای پیشران میانی جامعه هستند


به گزارش معاصر, از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، آقایی در بازدید از موسسه ی فرهنگی_مذهبی امام حسین علیه السلام که با همراهی سیفی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان البرز و دارایی مدیر کل محترم اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی از حسینیه انجام شد، اظهار داشت:
در این موسسه شاهد فعالیتهای مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بودیم که می تواند مدل خوبی برای هیئات و حسینه ها و موسسات باشد.
وی گفت: بخشی از این موسسه به سبک زندگی اسلامی و آموزش و اصلاح تغذیه میپردازد که در زندگی امروز با توجه به تهدیدات غذایی و سلامت، بشدت ضرورت دارد.
در بخشی دیگر به تولیدات هنری و چوبی و معرق و ...با کاربری های تزیینی و اداری پرداخته شده است که صفر تا صد تولید از مواد خام تا خلق اثر هنریِ قابل ارائه در بازار
، یکجا انجام میشود.
در بخشی دیگر کارگاه گل سازی فعالیت دارد که بصورت مستقیم و غیر مستقیم بیش از ۳۰۰ بانوی سرپرست خانوار را تحت پوشش و مشغول به کار کرده است که قابلیت افزایش نیرو دارد.
وی گفت : در حال حاضر کار فرهنگیِ صرف، قطعا راهگشا نخواهد بود و بشدت ضرورتِ پیوست خدمات اجتماعی و اقتصادی احساس میشود که باید مدنظر بانیان فرهنگی قرار گیرد.
آقایی تصریح کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (حفظه الله) بر اثرگذاری مدیران مردمی و پیشران میانی، میتوان از موسسات و هیئات بعنوان یکی از مهمترین بسترها در این زمینه نام برد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز