تهران ۶.۹۹° كمينه ۵.۷۹°  بیشینه ۶.۹۹°
۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
وزارت میراث فرهنگی:

شکایات مسافران تا پایان تعطیلات نوروز پاسخ داده می‌شود

حجم تماس‌هایی که از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ تاکنون داشتیم، نسبت به سال گذشته رشد صددرصدی داشته است که این موضوع نشان‌دهنده استقبال خوب مسافران از این سامانه است.
کد خبر: ۶۰۷۶۱


به‌ گزارش معاصر به نقل از ایرنا، رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور گفت: تا پایان تعطیلات نوروز باید به همه شکایات ثبت شده در سامانه ملی سفر پاسخ داده شود مگر مواردی که نیاز به ورود دستگاه قضایی و حکم دادگاه دارد.

علی‌اصغر شالبافیان عصر پنجشنبه -۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ - در حاشیه بازدید از سامانه ۰۹۶۲۹ (سامانه ملی سفر) گفت: سامانه ۰۹۶۲۹ از سال گذشته کار خود را آغاز کرده و فعالیتش در طول سال دائمی و به شکل شبانه‌روزی است. این سامانه کمک خوبی به ما در زمینه بررسی نظرات مسافران کرده و برای گردشگران نوروزی که اطلاعات سفر خود را دریافت و به‌روز کنند، مؤثر بوده است.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور افزود: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ تا پایان دوم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ حدود ۶۸ هزار نفر با این سامانه تماس گرفتند که حدود ۷۰ درصد این تماس‌ها به لحاظ دریافت اطلاعات از وضعیت راه‌ها، آب‌وهوا و پرسش درباره اماکن اقامتی بوده که ۲۱۵ مورد آن مرتبط با شکایات یا تخلفات احتمالی است که مسافران از آن ابراز نگرانی می‌کردند، این موضوع در دست بررسی است و بخش بیشتری از آن‌ها پاسخ داده شده است.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی تصریح کرد: برنامه‌ریزی کردیم که الزاما تا پایان تعطیلات نوروز باید به تمامی این شکایات پاسخ داده شود به جز مواردی که نیاز به ورود دستگاه قضایی و حکم دادگاه دارد.

شالبافیان بیان کرد: حجم تماس‌هایی که از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ تاکنون داشتیم، نسبت به سال گذشته رشد صددرصدی داشته است که این موضوع نشان‌دهنده استقبال خوب مسافران از این سامانه است.

وی ادامه داد: امروز به استان‌هایی که مشکلات مردم را بررسی نکردند، تذکر دادیم تا در اسرع وقت به آن‌ها پاسخ داده شود نباید هیچ شکایتی بدون پاسخ بماند.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور ضمن تشکر از زحمات شبانه‌روزی کارکنان کانون اتومبیل‌رانی و جهان‌گردی و سامانه ۰۹۶۲۹ گفت: قطعا سعه صدر آنها در پاسخگویی درست و کامل، نقش مهمی در رضایت‌مندی مسافران دارد و استقبال مسافران از تماس با این سامانه و تبدیل به مرجع شدن آن مستلزم این سعه صدر و اطلاعات جامع و کاملی است که ارائه شده است.

شالبافیان تصریح کرد: یکی از بخش‌هایی که به این سامانه اضافه شده، اطلاع‌رسانی درباره اطلاعیه‌های ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور بوده که به مسافران نوروزی، شهرهای مکمل و جایگزین و مقصدهایی که آن‌ها می‌توانند بین راه اسکان اضطراری پیدا کنند، معرفی شدند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز