تهران ۱۰.۶۷° كمينه ۷.۷۹°  بیشینه ۱۰.۹۹°
۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

 اصفهان/ میزبان یک میلیون مسافر نوروزی

بیش از ۷۰۵ هزار اقامت گردشگر که حداقل به مدت یک‌ شب اقامت داشته‌اند رتبه نخست را در بین ۲۸ شهرستان استان به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۶۰۷۸۵



به‌ گزارش معاصر به نقل از ایرنا، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان گفت: آمارها حاکی است از روز ۲۴ اسفند تا پایان روز دوم فروردین، آمار اقامت گردشگران در ۲۸ شهرستان استان به مرز یک‌ میلیون نفر رسیده است.

 روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان با اعلام این مطلب از قول علیرضا ایزدی گفت: بررسی آمارهای دریافت شده از سوی دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر اصفهان حاکی است که در روزهای اخیر اقامت گردشگران در پهنه استان از رشد قابل ‌ملاحظه‌ای برخوردار بوده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: در این ایام شهرستان اصفهان با بیش از ۷۰۵ هزار اقامت گردشگر که حداقل به مدت یک‌ شب اقامت داشته‌اند رتبه نخست را در بین ۲۸ شهرستان استان به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایرنا بر اساس آمار وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی باغ فین کاشان، کاخ موزه چهلستون و عمارت عالی قاپو بیشترین بازدید را در میان بناها و موزه‌های تاریخی به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز