تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۹.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
کد خبر: ۶۱۳۳
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷

مدیری که تمام زندگی‌اش را به خاطر دخترش فروخت +تصاویر

پدری از اهالی شانگهای چین خانه و شرکتش را فروخت تا زمان بیشتری برای شناخت تنها دخترش داشته باشد.

 اخبار معاصر: پدری از اهالی شانگهای چین خانه ۳۰۰،۰۰۰ دلاری و سهم شرکتش را فروخت تا زمان بیشتری برای شناخت تنها دخترش داشته باشد. او در حال حاضر به پشتوانه پولی که از فروش تمام دارایی خود به دست آورده، سفری ۵ ساله را با دختر دوساله‌اش با نام آر وی آغاز کرده است.

زو شانگژیائویِ در مصاحبه‌ای با خبرنگاران گفت: اگر اکنون همراه دخترم نباشم، بعد از بزرگ و مستقل شدنش این فرصت دوباره برایم فراهم نخواهد شد و با این سفر دوران کودکی پُرباری را برای او فراهم می‌کنم. از دید یک کودک گذراندن دوران کودکی در کنار پدر مسئله مهمی است. هرچند آر وی خیلی راحت نیست اما این تجربه ارزشش را دارد.

زو که اصالتاً کره ایست، ده سال گذشته را در شانگهای چین زندگی کرده و به‌عنوان یک تاجر موفق زندگی بسیار خوبی داشته است. بااین‌حال تصمیم گرفت برای کمک به دخترش در درک دنیای واقعی از تمام زندگی‌اش دست بکشد؛ بنابراین پس از سه ماه برنامه‌ریزی دقیق، تمام دارایی‌اش را فروخت و سفرشان را از ایالت شنژن در جنوب چین آغاز کردند. ژن در هر شهر توقف می‌کند تا دخترش با فرهنگ بومی منطقه آشنا شود. آخرین مقصد آن‌ها جزیره هاینان در جنوب چین است و پس از یک سال سفر در این کشور ۴ سال آینده را به دیگر کشورهای دنیا خواهند رفت.

بسیاری از مردم از ژو به خاطر این تصمیم عجولانه‌اش موردانتقاد قرار داده‌اند، اما دلایل وی مشخص است و فقط نمی‌خواهد تنها فرزندش دوران کودکی خود را بدون حضور پدرش تجربه کند.

مدیری که تمام زندگی‌اش را به خاطر دخترش فروخت +تصاویر

مدیری که تمام زندگی‌اش را به خاطر دخترش فروخت +تصاویر

مدیری که تمام زندگی‌اش را به خاطر دخترش فروخت +تصاویر

انتهای پیام/

انتهای پیام
گزارش خطا
ارسال نظر