تهران ۱۳.۸۵° كمينه ۱۳.۷۳°  بیشینه ۱۴.۷۹°
۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
دادستان تهران:

موضوع ایمنی ورزشگاه آزادی به صورت جدی در دستور کار است

در بخش‌هایی از قبیل آموزش و پرورش، بیمارستان‌ها، وزارت علوم، ورزشگاه‌‎ها، حتی ساختمان‌های حقیقی و حقوقی ورود جدی داشته و در راستای این امر توفیقات خوبی نیز به همراه داشت
کد خبر: ۶۲۰۹۳

به گزارش معاصربه نقل از ایسنا،  دادستان تهران در پاسخ به این سوال که آیا در رابطه با بحث ایمن سازی ورزشگاه آزادی پرونده ویژه‎ای در دادستانی تهران تشکیل شده است، یا خیر؟ بیان کرد: در حال حاضر در این رابطه پرونده‎ خاصی تشکیل نشده، اما به صورت جدی این موضوع در دستور کار ما قرار گرفته و به آن ورود کرده و مراتب این امر در حال پیگیری قضایی است.

علی صالحی در رابطه با اینکه آیا دادستانی تهران به بحث ایمن سازی ورزشگاه آزادی ورود خواهد کرد یا خیر؟ اظهار کرد: بحث ساختمان‎های ناایمن در تمام حوزه‌ها چه اماکن ورزشی و چه سایر بخش‌ها، توسط دادستانی تهران در حال پیگیری است.

وی افزود: در این رابطه در بخش‌هایی از قبیل آموزش و پرورش، بیمارستان‌ها، وزارت علوم، ورزشگاه‌‎ها، حتی ساختمان‌های حقیقی و حقوقی ورود جدی داشته و در راستای این امر توفیقات خوبی نیز به همراه داشتیم.

دادستان تهران با بیان اینکه در بحث حقوق عامه یکی از دستورهای بسیار خوبی که در حال پیگیری مستمر دادستانی تهران قرار دارد، موضوع ساختمان‎های ناایمن است، تصریح کرد: وظیفه دادستانی در این حوزه و در راستای رعایت حقوق عامه، بحث مطالبه گری از دستگاه‌ها است.

وی افزود: اگر در نقطه‎ای مشاهده کنیم که امنیت جانی مردم به خطر افتاده است، به صورت جدی و قاطع به موضوع ورود کرده و طبق قانون با خاطیان برخورد خواهیم کرد.

صالحی در پاسخ به این سوال که آیا در رابطه با بحث ایمنی ورزشگاه آزادی پرونده ویژه‎ای در دادستانی تهران تشکیل شده است، یا خیر؟ بیان کرد: در حال حاضر در این رابطه پرونده‎ خاصی تشکیل نشده، اما به صورت جدی این موضوع در دستور کار ما قرار گرفته و به آن ورود کرده و مراتب این امر در حال پیگیری قضایی است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز