تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۱.۷۹°
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵
رییس جمهور:

در خوزستان برای بومی‌گزینی تلاش شود

رییس جمهور با بیان این که از ابتدای دولت سیزدهم مساله اشتغال در خوزستان از اولویت های استان است، گفت: مدیران تلاش کنند که در این استان بومی گزینی داشته باشند.
کد خبر: ۶۳۰۴۴

در خوزستان برای بومی‌گزینی تلاش شود

 

به گزارش معاصر به نقل از ایسنا، سید ابراهیم رییسی امروز هفتم اردیبهشت ماه در دیدار با مردم اهواز در مصلی نماز جمعه، اظهار کرد: شرمنده محبت و بزرگواری مردم هستم. خداوند از همه شما عبادت و بندگی در ماه رمضان را قبول کند و حول حالنا الی احسن الحال را برای ما قبول کند. خوزستان در شهادت، ایثار، آزادگی، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان نمونه است و دین خود را ادا کرده است.

وی ادامه داد: امروز همه کشور و مسئولان باید نسبت به این استان ادای دین کنیم. خوزستان در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی را نشان داد. در خوزستان خداوند ظرفیت های بسیاری قرار داده که از مهمترین ظرفیت ها، نیروی جوان، کارآمد و اثر گذار است که می توانند نقش آفرین باشند.

رییس جمهور عنوان کرد: در ابتدای دولت سیزدهم مساله اشتغال در خوزستان از اولویت های استان است و استاندار و مدیران نیز باید تمام تلاش خود را برای ایجاد اشتغال و زمینه کار فراهم کنند. همچنین مدیران تلاش کنند بومی گزینی داشته باشند زیرا نیروی بومی در همه بخش ها بر نیروی غیربومی اولویت دارد. همه بخش ها و وزارت خانه ها باید در ایجاد اشتغال نقش آفرین باشند.

ادامه دارد...

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز