تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵

گسترش اقتصاد روسیه

خوش‌بینی به علت برنامه‌هایی برای توسعه محصول جدید، سرمایه‌گذاری در بازاریابی و امید به افزایش بیشتر تقاضا بود.
کد خبر: ۶۳۴۲۸

فعالیت کارخانه روسیه در ماه آوریل با افزایش سفارشات صادراتی گسترش می‌یابد.

به گزارش معاصر به نقل از  ایسنا، نظرسنجی تجاری نشان داد که فعالیت در بخش تولید روسیه برای دوازدهمین ماه متوالی در ماه آوریل رشد کرد و سفارشات صادراتی جدید به روند کاهشی ۱۴ ماهه پایان داد اما فشارهای تورمی دوباره شتاب گرفت.

شاخص مدیران خرید تولید روسیه در آوریل از ۵۳.۲ در ماه مارس به ۵۲.۶ کاهش یافت و سرعت رشد برای دومین ماه متوالی کاهش یافت. تقاضای داخلی محرک اصلی رشد این بخش بوده و سفارشات صادراتی جدید کاهش یافته است زیرا مسکو تحت تاثیر جنگ با اوکراین است.

اس‌اندپی گلوبال در بیانیه‌ای اعلام کرد: افزایش سفارش‌های صادراتی جدید ممکن است به دلیل تنوع بازارهای صادراتی و خطوط تولید جدید است. همچنین، نرخ تورم به بالاترین حد در یک سال گذشته رسید زیرا شرکت‌ها به دنبال افزایش قیمت به مشتریان بودند.

اس‌اندپی گلوبال افزود که فشارهای تورمی در ماه آوریل مجدداً شتاب گرفته است و انتظارات برای تولید در آینده به دومین سطح بالاتر در چهار سال گذشته رسید. مقامات روسیه کاهش روبل را به عنوان یک ریسک تورم مشخص کرده‌اند.

بر اساس گزارش رویترز، خوش‌بینی به علت برنامه‌هایی برای توسعه محصول جدید، سرمایه‌گذاری در بازاریابی و امید به افزایش بیشتر تقاضا بود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز