تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
واکنش سخنگوی دولت به فروش جزایر:

هر سازمانی که مشکل اقتصادی دارد از جیبش هزینه کند

هیئت وزیران با پیشنهاد تامین اجتماعی برای افزایش حقوق بازنشستگان به میزان افزایش حقوق مصوبه برای کارگران در سال 1402 موافقت کرد.
کد خبر: ۶۳۴۵۴



بهادری گفت؛ هر فرد و سازمانی که مشکل اقتصادی دارد از جیبش هزینه کند و از کیش و قشم و خاک ایران سخن نگوید.

علی بهادری سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به اظهارنظر یکی از مقامات مسئول درباره فروش جزایر کیش و قشم برای حل مشکلات صندوق‌های بازنشستگی اظهار داشت: ایرانی نشان داده است که جانش را فدای یک وجب از خاک کشورش می‌کند. ما در خانه‌ها، خانواده‌ها و مدارس‌مان آموختیم که بگوییم جان‌مان فدای وطن.


وی خاطرنشان کرد: هر فرد و سازمانی که مشکل اقتصادی دارد از جیبش هزینه کند و از کیش و قشم حرف نزند.

موافقت دولت با افزایش حقوق بازنشستگان

بهادری جهرمی همچنین گفت: هیئت وزیران با افزایش حقوق بازنشستگان مطابق قانون کار موافقت کرد. از این پس بخشداری‎ ها، شهرداری‌ها و استانداری‌ها موظفند از شوراهای بخش، شهر و استان در سقف امکانات خودشان حمایت کنند.

وی ادامه داد: هیئت وزیران دستگاه‌های اجرایی را مجاز دانست تا اموال خود را به منظور حمایت از شرکت‌های دانش بنیان به بصورت امانی در اختیار آنان قرار دهند.

سخنگوی دولت بیان داشت: فهرست کالاهای اساسی، دارو و شیرخشک اطفال که مشمول کاهش حقوق گمرگی از 4 به یک درصد در هیئت دولت تصویب شد.

وی خاطرنشان کرد: هیئت وزیران با پیشنهاد تامین اجتماعی برای افزایش حقوق بازنشستگان به میزان افزایش حقوق مصوبه برای کارگران در سال 1402 موافقت کرد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : بهادری جهرمی
ارسال نظر

آخرین اخبار روز