تهران ۱۳.۸۵° كمينه ۱۱.۷۹°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳

اعلام حمایت وزارت دفاع از نخبگان تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان

معاون وزیر دفاع بیان کرد: در رویدادهای مسئله‌محور از هر رویداد تا سقف ۲۵۰ میلیون و در رویدادهای تقاضامحور از هر ایده و نخبه تا سقف ۱۰۰ میلیون حمایت می‌شود.
کد خبر: ۶۳۵۷۳

حمایت‌های ۲۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی وزارت دفاع از نخبگان

 

به گزارش معاصر به نقل از فارس,هشتمین دوره مسابقات روبوتیکاپ دانش‌آموزی انتخابی مسابقات جهانی با حمایت مادی و معنوی وزارت دفاع به میزبانی دانشگاه تهران برگزار شد.

افشین نادری‌شریف معاون تحقیقات و امور صنعتی وزارت دفاع ظهر امروز در بازدید از این مسابقات، گفت: وزارت دفاع برای پاسخگویی به نیازهای فناورانه فعلی و آینده نیروهای مسلح، تعامل و همکاری مستمر با جامعه نخبگانی کشور را همواره به عنوان یک اولویت اصلی دنبال کرده است.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های محوری وزارت دفاع در توسعه زیست‌بوم نخبگان ملی، برگزاری و حمایت از رویدادهای مسئله‌محور و تقاضامحور است، تصریح کرد: در رویدادهای مسئله‌محور از هر رویداد تا سقف ۲۵۰ میلیون و در رویدادهای تقاضامحور از هر ایده و نخبه تا سقف ۱۰۰ میلیون حمایت می‌شود.

نادری‌شریف با بیان اینکه در سال گذشته از بیش از ۳۰ رویداد ملی و دانش‌آموزی حمایت شده است، گفت: امسال نیز وزارت دفاع حمایت مادی و معنوی مسابقات روباتیک دانش‌آموزی انتخابی مسابقات جهانی را بر عهده گرفته است.

معاون تحقیقات و امور صنعتی وزیر دفاع با بیان اینکه این نوجوانان آینده‌سازان فردای ایران اسلامی هستند و حمایت از آن‌ها در واقع سرمایه‌گذاری برای تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد آینده میهن عزیزمان خواهد بود، خاطرنشان کرد: نفرات برتر این رقابت‌ها با حمایت مالی و معنوی وزارت دفاع به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد.

گفتنی است؛ این مسابقات با شرکت ۹۲۰ دانش‌آموز در ۲۶ لیگ از جمله مسیریاب، جنگجو، حل ماز، برنامه‌نویسی، آتش‌نشان و مین‌یاب در تاریخ ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت برگزار شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز