تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۶.۷۹°
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵

یک معلم در جنوب سیستان و بلوچستان به قتل رسید

این معلم در دوراهی عورکی منتظر خودروی دیگری برای عزیمت به سمت چابهار بوده که راکبان یک دستگاه موتور سیکلت که صورت های خود را پوشانده بودند به سمت او تیراندازی می کنند.
کد خبر: ۶۳۶۳۰

به گزارش معاصر به نقل از ایسنا؛ سرپرست فرمانداری دشتیاری در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: علت و انگیزه قتل حسین مهدی‌پور معلم جامعه شناسی این شهرستان در حال بررسی است.

به نقل فرمانداری، سیدمحمد امین شکری دراین باره افزود: بررسی موضوع این قتل در دستور کار مسوولان انتظامی شهرستان دشتیاری قرار گرفته است.

مدیر آموزش و پروش دشتیاری نیز در این باره گفت: حسین مهدی پور دوازدهم اردیبهشت برای انجام کارهای شخصی، قصد سفر به چابهار را داشته است و ابتدا با یک خودرو عبوری به دوراهی "عورکی" رفته و در آنجا از خودرو پیاده می‌شود.

محمد ادریس پردل گفت: این معلم در دوراهی عورکی منتظر خودروی دیگری برای عزیمت به سمت چابهار بوده که راکبان یک دستگاه موتور سیکلت که صورت های خود را پوشانده بودند به سمت او تیراندازی می کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه چندین گلوله به این معلم اصابت می کند و ضاربان از محل حادثه متواری می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش دشتیاری بیان کرد: پس از وقوع تیراندازی، یک دستگاه وانت عبوری با مشاهده پیکر نیمه جان مهدی پور، او را به بیمارستان چابهار منتقل می‌کند اما با وجود تلاش کادر درمان، این معلم شامگاه پنجشنبه جان خود را از دست می دهد.

پردل خاطرنشان کرد: حسین مهدی پور اهل زابل در شمال سیستان و بلوچستان بود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز