تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۷.۷۹°
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱

دیدار وزیر صنعت، تجارت و سرمایه گذاری عمان با معاون اول رئیس جمهور

معاون اول رییس جمهور روابط ایران و عمان را تاریخی و صمیمانه توصیف کرد و گفت: تهران برای ایجاد تحول در مناسبات تجاری خود با مسقط و ارتقاء سطح همکاری های اقتصادی فیمابین آمادگی کامل دارد.
کد خبر: ۶۳۷۶۱

دیدار وزیر صنعت، تجارت و سرمایه گذاری عمان با معاون اول رئیس جمهور

 

به گزارش معاصر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، دکتر محمد مخبر عصر امروز(یکشنبه) در دیدار «قیس بن محمد الیوسف» وزیر صنعت، تجارت و توسعه سرمایه گذاری عمان، اظهار داشت: روابط اقتصادی دو کشور متناسب با مناسبات سیاسی ارتقاء پیدا نکرده که باید تلاش شود مناسبات اقتصادی نیز همپای روابط صمیمانه و دوستانه دو کشور گسترش یابد.
معاون اول رییس جمهور با اشاره به زمینه های متعدد همکاری دو کشور نظیر انرژی، صنعت، دارو و تجهیزات پزشکی، خاطرنشان کرد: ایران به پیشرفت های زیادی در حوزه های مختلف صنعتی دست پیدا کرده و آمادگی داریم همکاریهای خود را در تمامی این زمینه با عمان ارتقاء دهیم.
وزیر صنعت، تجارت و توسعه سرمایه گذاری عمان نیز در این دیدار از عزم و اراده جدی کشورش برای تقویت روابط با ایران خبر داد و گفت: در این سفر از پیشرفت ها و دستاوردهای صنعتی ایران شگفت زده شده‌ایم. 

وی خواستار انعقاد موافقتنامه تجارت ترجیحی میان دو کشور شد و افزود: امیدوارم با سفر پادشاه عمان به ایران که در آینده نزدیک اتفاق خواهد افتاد، فصل جدیدی از روابط و مناسبات تجاری میان دو کشور گشوده شود.

 
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز