تهران ۱۳.۸۵° كمينه ۱۱.۷۹°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
انتصاب جدید قالیباف و چند ابهام

خواننده پاپ چگونه شهردار شد؟ +عکس

با يك جستجوي ساده در ميان برخي از شهرداران نواحي، رويكرد متضاد قاليباف در سهم دهي به جريانات متنوع به خوبي قابل تشخيص است، چرا كه از يك سو برخي به شدت اصولگرايان و يا حتي جبهه پايداري نزديكند و برخي ديگر به اصلاح طلبان و جبهه منحله مشاركت.
کد خبر: ۶۳۹۶
اخبار معاصر : در حالي كه شهردار تهران اين روزها با اختلافات جدي اعضاي شوراي شهر بر سر مسائل مالي و شفاف نبودن اقداماتش دست و پنجه نرم مي كند و سياست خود را سخنراني و موضع گيري پيرامون سياست خارجي و ديپلماسي و مذاكره قرار داده است، اخبار جالبي از انتصابات وي به گوش مي رسد.

قاليباف كه همواره حركت بر مرز اصولگرايي و اصلاح طلبي را در مشي رفتاري خود سرلوحه قرار داده و سالهاست تلاش مي كند تا دل هواداران هر دو طيف را با اقدامات و اظهاراتش به دست بياورد، اين بار در اقدامي مشابه، فردي را به عنوان شهردار يكي از نواحي برگزيده كه از يك سو نسبت نسبي با يكي از علماي به نام تهراني داشته و از سوي ديگر دستي هم بر آتش هنر آنهم از نوع خوانندگي دارد!

بنا بر اين گزارش ، "حامد - م.ت" كه اخيرا در يكي از مهمترين و استراتژيك ترين نواحي تهران به عنوان شهردار منصوب شده است در صفحه اينستاگرام خود، علاوه بر انتشار تصاوير پدر بزرگش -آنطور که می گوید- كه از آيات عظام بوده، برخي از نمونه كارهاي خوانندگي اش را در قالب كليپ به نمايش گذاشته است.

خواننده پاپ شهردار شد

خواننده پاپ چگونه شهردار شد؟
"حامد - م.ت" خواننده پاپ و  شهردار جدید منصوب شده توسط قالی‌باف

با اين تفاسير بايد منتظر ماند و ديد برگزيدن اين افراد براي سپردن سكان نهادهاي مهم خدماتي در كلان شهر تهران، آيا رويكرد جهادي داشته و يا صرفا مانوري تبليغاتي است!

با يك جستجوي ساده در ميان برخي از شهرداران نواحي، رويكرد متضاد قالي باف در سهم دهي به جريانات متنوع به خوبي قابل تشخيص است، چرا كه از يك سو برخي به شدت به اصولگرايان و يا حتي جبهه پايداري نزديكند و برخي ديگر به اصلاح طلبان و جبهه منحله مشاركت.

گفتنی است علیرضا دبیر رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران جلسه امروز شورا او اظهار داشت: تبلور اصلی نظارت شورا در نظارت بر عملکرد مالی شهرداری است و انتظار از اعضای شورا این است که در این موضوع به طور جدی وارد شوند. ما با هیچ کس عهد اخوت و تعارف نداریم؛ آیندگان درباره ما و عملکرد ما قضاوت می کنند.
 
وی با اشاره به اینکه هدف شورا ایجاد انضباط مالی در شهرداری تهران است؛ تاکید کرد: اخباری به ما می رسد مبنی بر اینکه به حسابرس شورا بابت تهیه گزارش های حسابرسی فشار وارد می کنند. در حالی که شهرداری باید از فرصت ارائه گزارش های حسابرس استفاده کند.

انتهای پیام/
انتهای پیام
منبع: صراط
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز