تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۷.۷۹°
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶

نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه درمشهد آغاز به کار کرد

بیستمین نمایشگاه بین المللی گل، گیاه و باغبانی و همچنین تجهیزات گلخانه ای و پارکی عصر چهارشنبه با حضور فعالان این حوزه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد
کد خبر: ۶۳۹۸۶

نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه درمشهد آغاز به کار کرد

 

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا,در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه برخی از مسوولان خراسان رضوی به همراه سایر فعالان در حوزه گل و گیاه حضور داشتند.

معاون نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه به همت سازمان جهاد کشاورزی و با حضور ۸۳ شرکت از این استان و ۱۱۲ شرکت از استان های اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، البرز، قزوین، مرکزی، چهار محال و بختیاری و خراسان رضوی گشایش یافته است.

علی جلوه افزود: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه معرفی آخرین تجهیزات و دستاوردهای حوزه گل و گیاه و باغبانی است که در کنار آن هم سمینار و کارگاه آموزشی نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: معرفی ظرفیت‌های داخلی و خارجی، رونمایی و آشنایی با محصولات جدید در زمینه‌های مختلف باغبانی از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاهها است.

معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز تا ۲۴ اردیبهشت طی ساعات ۱۶ تا ۲۲ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است و پیش‌بینی می‌شود حدود ۵ هزار نفر بازدید کننده داشته باشد.

نمایشگاه بین‌المللی مشهد در سال ۱۳۷۷ با هدف تسهیل توسعه صنعت و ترویج تبادل نمایشگاهی در زمینی به وسعت ۶۰۰ هزار مترمربع به بهره برداری رسید. این مرکز سالانه با برگزاری بیش از ۴۰ نمایشگاه ملی و بین‌المللی، میزبان حدود ۲ میلیون نفر بازدید کننده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز