تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۲.۷۹°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸

سران قوا بر هم‌اندیشی برای کاهش تورم و حمایت از رشد تولید تاکید کردند

روسای قوا بر هم‌اندیشی و هم‌آوایی هر چه بیشتر بخش‌های مختلف هر سه قوه برای کاهش تورم و حمایت از رونق و رشد تولید تاکید کردند.
کد خبر: ۶۴۰۴۰

سران قوا بر هم‌اندیشی برای کاهش تورم و حمایت از رشد تولید تاکید کردند

 

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا,از مرکز رسانه قوه قضائیه، نشست سران قوا امروز (پنجشنبه، ۲۱ اردیبهشت) به میزبانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «غلامحسین محسنی اژه‌ای» رئیس دستگاه قضا و با حضور آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور و «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

محور اصلی و کانونی نشست امروز سران قوا، حول موضوعات مرتبط با راهکارهای تحقق عملی و عینی شعار سال (مهار تورم، رشد تولید) و رفع مشکلات و مسائل اقتصادی و معیشتی مردم به‌ویژه مساله مسکن بود.

سران قوا در این نشست بر هم‌اندیشی و هم‌آوایی هر چه بیشتر بخش‌های مختلف هر سه قوه در جهت کاهش تورم و حمایت از رونق و رشد تولید تاکید کردند.

موضوع مهار تورم و جنبه‌های مختلف آن و برنامه تنظیمی دولت در این راستا، از جمله مباحث مهم مطرح شده در جلسه امروز سران قوا بود.

سران قوا همچنین در جلسه امروز، مساله مسکن و لایحه دولت در این زمینه و همچنین نحوه اتخاذ تدابیر در مواجهه با ناهنجاری‌های اجتماعی را مورد بررسی و امعان نظر قرار دادند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز