تهران ۱۰.۶۷° كمينه ۷.۷۹°  بیشینه ۱۰.۹۹°
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
استاندار البرز:

سیستم آبرسانی ۱۵۰ روستای البرز ساماندهی و احداث می شود

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در روزهای اخیر تفاهم خیلی خوبی با قرارگاه محروميت زدایی امام حسن مجتبی (ع) منعقد کردیم تا اقدامات بزرگی را محقق کنیم.
کد خبر: ۶۴۰۴۹

سیستم آبرسانی ۱۵۰ روستای البرز ساماندهی و احداث می شود

 

به گزارش معاصر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در مراسم بهره برداری از پروژه های جهاد آبرسانی در روستاهای استان، محرومیت زدایی و اشتغالزایی که با حضور سردار حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع)، حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین مختاری امام جمعه ساوجبلاغ، در روستای هیو برگزار شد، با قدردانی از تلاش های بسیج سازندگی و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، افزود: دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی با نیت و شعار خدمت و کسب رضایتمندی مردم کار خود را ادامه می دهد و ما نیاز در این راستا با تمام توان تلاش می کنیم.
وی ادامه داد: اکنون اراده بسیار خوبی بین مسئولان و گروه های مردم نهاد شکل گرفته تا بسترهای توسعه و ارتقا زیرساخت ها و سرانه های استان محقق شود.
عبداللهی گفت: بی شک در دولت محترم سیزدهم تحولات مشهود و محسوسی را در استان رقم خواهیم زد.
وی افزود: در روزهای اخیر تفاهم خیلی خوبی با قرارگاه محروميت زدایی امام حسن مجتبی (ع) منعقد کردیم تا اقدامات بزرگی را محقق کنیم.

سیستم آبرسانی ۱۵۰ روستای البرز ساماندهی و احداث می شود


استاندار البرز گفت: ساخت ۳۰ هزار واحد مسکن محرومین، اختصاص ۳۳ میلیارد تومان در حوزه مخزن سازی و شبکه آبرسانی روستایی، ایجاد شبکه آبرسانی در ۲۰ روستا و ساماندهی شبکه آبرسانی در ۱۳۰ روستای استان، زیرسازی و آسفالت ۱۵۰ کیلومتر راه روستایی، ۳۰۰ کیلومتر روکش آسفالت، مدرسه سازی، سالن ورزشی و... از جمله مفاد ایم تفاهم نامه است.
وی افزود: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در ۳ موضوع آبرسانی، زیرساخت جاده ای و مسکن محرومین فعالیت ویژه ای دارد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز