تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۸۴°  بیشینه ۱۵.۷۹°
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷

سرمربی تیم سپاهان:تیم خوش‌شانسی نیستیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: انتظارات از ما بالا است و ما باید بجنگیم تا بتوانیم انتظارات را پاسخ دهیم.خوش شانس نیستیم که برای ما پنالتی گرفته شود.
کد خبر: ۶۴۰۶۳

سرمربی تیم سپاهان:تیم خوش‌شانسی نیستیم

 

به گزارش معاصر به نقل از ایسنا,ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های سپاهان و پیکان در هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر به میزبانی نقش‌جهان، اظهار کرد: پیکان تیم خوبی است و فکر می‌کنم یکی از عملکردهای خوب خودشان را مقابل پرسپولیس نشان دادند.بازی فردا رقابتی است. ما خوش شانس نیستیم که برای ما پنالتی گرفته شود و فکر می‌کنم بازی فردا ساده نباشد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین بازی‌ها را در پیش داریم و فکر می‌کنم تا الان همه بازی‌ها مهم بوده است. البته انتظارات از ما بالا است و ما باید بجنگیم تا بتوانیم انتظارات را پاسخ دهیم.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه تیم خوش‌شانسی نیستیم، تصریح کرد: این اواخر بازی‌های‌مان ساده نبود، چون با تیم‌هایی بازی داشتیم که برای بقا می‌جنگند و طبیعی بود که به مشکل بخوریم. ما مقابل تیمی بازی داشتیم که در گذشته کاپیتان پرسپولیس بود و الان هم با تیمی بازی داریم که قبلا دستیار سرمربی پرسپولیس و به او نزدیک بوده است.

مورایس ادامه داد: پیکان تیم قابل احترامی است. عملکرد داخل و خارج از خانه این تیم تأثیرگذار نیست. اگر قرار بود پیکان داخل خانه قوی‌تر باشد، بازی‌اش را به خارج از خانه برابر پرسپولیس انتقال نمی‌داد.

او در خصوص عملکرد بازیکنان خارجی تیمش نیز توضیح داد: اگر بخواهیم بازیکنان خارجی را با تیم‌های دیگر مقایسه کنیم باید بگویم بازیکنان ما سال اولی بود که در ایران بازی می‌کردند. بازیکن خارجی در صورت حضور در کشور جدید، نیاز به زمان دارد تا خودش را با آن فضا وفق دهد. برخی مواقع دنبال کیفیت هستیم. در بازار دنبال کیفیتی رفتیم که در تیم‌مان نداشتیم.

مورایس ادامه داد: پرسپولیس بازیکنی دارد که کم و بیش بازی می‌کند، ولی دفاع وسطی دارد که 6 فصل در لیگ ایران است. به او زمان داده شده و خودش را وفق داده است. آنها یک بازیکن آسیایی دارند که از او خوشم می‌آید، ولی بیشتر مواقع روی نیمکت است.

سرمربی سپاهان یادآور شد: خودم مربی خارجی هستیم، الان در ایران حضور دارم و شاید بعدا در عربستان باشم. اگر قبلا از ایرانی‌ها اطلاعات بیشتری داشتم شاید سراغ بازیکنان ایرانی می‌رفتم. من سال اول حضورم در ایران را تجربه می‌کنم و شاید در آینده هم اشتباه کنم. مهم این است که درس بگیریم و پشت سر هم اشتباه نکنیم. بهترین بازیکنان دنیا پس از 6 ماه خودشان را وفق می‌دهند. بازیکنان خوبی در تیم‌های چلسی، اینترمیلان و رئال مادرید حضور داشتند که در فصل اول حضورشان فوق‌العاده نبودند.

او در پایان درباره حضور هواداران سپاهان در دیدار با پیکان، خاطر نشان کرد: بازی قبلی هوادارانی دیدم که راه طولانی را طی کردند تا در مسجدسلیمان حمایت‌مان کنند. با حضور هواداران می‌توانیم دنیا را عوض کنیم و به خاطر آن‌ها می‌بریم. باید به حضور بانوان نیز اشاره کنم. هر موقع به سمت ورزشگاه می‌رویم حضور گرم آن‌ها را در هتل احساس می‌کنیم. امیدوارم در آینده شاهد حضور بانوان در استادیوم باشیم.

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : سرمربی سپاهان
ارسال نظر

آخرین اخبار روز