تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۸۴°  بیشینه ۱۶.۷۹°
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲

نمایشگاه کتاب ۷۰ میلیارد تومان فروخت

قائم مقام نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام کرد: تا پایان روز سوم نمایشگاه، بخش حضوری نمایشگاه کتاب حدود ۴۵ میلیارد تومان فروش داشته و فروش بخش مجازی نیز در مجموع به ۲۵ میلیارد تومان رسیده است.
کد خبر: ۶۴۱۶۳

نمایشگاه کتاب ۷۰ میلیارد تومان فروخت

 

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا,سومین نشست خبری سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۲۳ اردیبهشت هم‌زمان با چهارمین روز نمایشگاه در بخش اجرایی این نمایشگاه برگزار شد.

علی رمضانی مبنای ارائه آمار را در چهارمین روز تغییر داد و گفت: تا ساعت ۲۱ سومین روز نمایشگاه، دستگاه‌های کارتخوان ۳۵ میلیارد تومان را اعلام کردند که اگر سایر روش‌ها را به آن اضافه کنیم، فروش ۴۵ میلیاردی را می توان پیش‌بینی کرد.

وی در خصوص فروش در بخش مجازی ادامه داد: بخش مجازی نیز تا ساعت ۲۱ روز جمعه ۲۲ اردیبهشت، مجموعا ۲۵ میلیارد تومان فروش داشته که ۱۸ میلیارد تومان از این میزان فروش سهم ناشران و ۷ میلیارد تومان فروش سهم کتاب‌فروشان بوده است. در این بخش۲۲۰ هزار نسخه کتاب به فروش رسیده است.

به گفته او نزدیک ۸۰ میلیارد تومان فروش در بخش مجازی و حضوری ثبت شده است.

قائم مقام سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به حضور ۲۱۰ کتاب‌فروشی فعال در بخش مجازی گفت: ۴۳ مورد از این تعداد از استان تهران و ۱۶۷ کتاب‌فروشی از غیر تهران هستند.

به گفته او در محل بلوار امام رضا(ع) روبه‌روی بخش کودک و نوجوان شاهد یک دستگاه ناو هستیم که مربوط به نیروی دریای جمهوری اسلامی ایران است.

او ادامه داد: ۱۱۷۵ دقیقه برنامه نیز در استودیوهای رادیو و صدا و سیمای شبستان تاکنون ساخته شده‌است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز