تهران ۱۰.۴° كمينه ۱۰.۴°  بیشینه ۱۰.۹۹°
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹

آزمون استخدامی وزارت نفت ۲۹ اردیبهشت برگزار می ‌شود

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه اعلام کرد: آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت، صبح روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در ۴۶ شهرستان مختلف کشور برگزار می‌شود
کد خبر: ۶۴۱۷۴

آزمون استخدامی وزارت نفت ۲۹ اردیبهشت برگزار می ‌شود

 

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا,سازمان سنجش آموزش کشور روز شنبه در اطلاعیه ای تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد:

الف‌ - نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون
کارت‌ شرکت در آزمون‌ از روز دو شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت. لذا داوطلبان شرکت‌ در آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ...) یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کند.

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به درگاه این سازمان و ورود به سیستم پاسخگویی اینترنتی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام کند.

این امکان برای داوطلبانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی دارای عضویت باشند. لذا ضرورت دارد داوطلبانی که اطلاعات فوق را مفقود کرده اند با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام کنند.

 

ب‌ - چنانچه مغایرتی درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون مشاهده شد، متقاضیان لازم است به شرح زیر اقدام کنند:

با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج کارت شرکت (شامل نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، دین، سهمیه ۵ درصد ایثارگران، وضعیت تاهل / تعداد فرزند، تاریخ فارغ التحصیلی و معدل) کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۲۹ اردیبهشت منحصراً به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند و در صورتی که نسبت موارد ذیل تفاوتی مشاهده کردند ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در واحد رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره ۲) مراجعه کنند.

داوطلبان می‌توانند سئوال یا درخواست خود را از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی به نشانی https://request.sanjesh.org/، به این سازمان ارسال کنند.

داوطلبان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را در ساعات اداری با شماره ‌تلفن ‌۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز