تهران ۱۵.۴° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

زوج‌های جوان به دلیل نداشتن قدرت خرید طلا، نقره می‌خرند

در سال‌های گذشته در هفته ۷ تا ۸ سرویس طلا برای زوج‌های جوان به فروش می‌رسید اما اکنون این فروش به صفر رسیده است.
کد خبر: ۶۴۲۰۰


همشهری نوشت: رئیس اتحادیه طلا، جواهر و نقره مشهد گفت: امروز زوج‌های جوان به دلیل افزایش قیمت طلا نسبت به سال گذشته و نداشتن قدرت خرید طلا، حلقه نقره می‌خرند.

یوسف تقی زادگان در خصوص وضعیت بازار طلا اظهار کرد: بازار خرید و فروش طلا راکد است و اکنون قیمت هر گرم طلا ۲ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان است.

وی با اشاره به اینکه هر روز قانون جدیدی در بازار طلا وضع می‌شود، افزود: بازار طلا بیش از اندازه سنگین بوده و خرید و فروش طلا انجام نمی‌شود، تنها عده‌ای از افراد برای حفظ سرمایه خود به خرید سکه و یا طلای مستعمل مبادرت می‌ورزند.

رئیس اتحادیه طلا، جواهر و نقره مشهد تصریح کرد: در سال‌های گذشته در هفته ۷ تا ۸ سرویس طلا برای زوج‌های جوان به فروش می‌رسید اما اکنون این فروش به صفر رسیده است. امروز زوج‌های جوان به دلیل نداشتن قدرت خرید طلا، حلقه ازدواج خود را نقره می‌خرند زیرا قیمت طلا نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

تقی‌ زادگان با اشاره به افزایش قیمت دلار افزود: زمانی که دلار ۲۵ هزار تومانی به ۵۶ هزار تومان رسیده مسلما طلا هم گران می‌شود. گمان می‌شود، متناسب با افزایش قیمت طلا درآمدهای واحدهای صنفی افزایش پیدا کرده در صورتی که چنین نیست در واقع داد و ستدی انجام نمی‌شود که بخواهد درآمدی برای واحدهای صنفی حاصل شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز