تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۸۴°  بیشینه ۱۵.۷۹°
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲

نخستین پایگاه خدمات اجتماعی تاکسیرانی کشور راه اندازی شد

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از راه اندازی نخستین پایگاه خدمات اجتماعی تاکسیرانی کشور در سازمان تاکسیرانی تهران خبر داد.
کد خبر: ۶۴۲۶۳

نخستین پایگاه خدمات اجتماعی تاکسیرانی کشور راه اندازی شد

 

به گزارش معاصر به نقل از فارس، احمد احمدی صدر در این باره گفت: این پایگاه اجتماعی با هدف ارائه خدمات اجتماعی به رانندگان، خانواده تاکسیرانان و شهروندان معرفی شده و در حوزه خدمات مشاوره، مددکاری و خدمات حمایتی فعالیت خواهد داشت.

وی افزود: روزانه به طور متوسط چهار میلیون نفر در شهر تهران از طریق ناوگان تاکسیرانی تردد دارند به همین منظور رانندگان تاکسی با معضلات اجتماعی گوناگون مواجه هستند و پایگاه اجتماعی به شکل تخصصی در این زمینه دایر شده است.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران ادامه داد: در حال حاضر ۲۸ پایگاه خدمات اجتماعی در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران، بهشت زهرا و پایانه‌های اتوبوسرانی مشغول ارائه خدمات به افراد در معرض آسیب یا آسیب دیده هستند و در جهت پیشگیری، ساماندهی و کاهش آسیب های اجتماعی فعالیت می کنند.

نخستین پایگاه خدمات اجتماعی تاکسیرانی کشور در سازمان تاکسیرانی تهران واقع در میدان انقلاب اسلامی از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ بعدازظهر در طبقه دوم سازمان تاکسیرانی آماده ارائه خدمات به تاکسیرانان شهر تهران است.

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز