تهران ۱۲.۹۹° كمينه ۱۱.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵

البرز/جلسه حمایت از تولید و نظارت بر شفاف سازی گردش کالا برگزار شد

دومین جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر شفاف سازی گردش کالا با حضور دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۳۲۳

البرز/جلسه حمایت از تولید و نظارت بر شفاف سازی گردش کالا برگزار شد



به گزارش معاصر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، یاسر نژاد فلاح دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز اظهار داشت: این نشست که با هدف افزایش شفافیت در روند گردش کالا در سطح تولید و عرضه برگزار شد مقرر گردید، شرکت شهرک های صنعتی البرز فهرست واحدهای تولیدی فعال و غیر فعال مستقر در شهرک های صنعتی را جهت نظارت تهیه و اعلام نماید.
وی افزود: در همین چارچوب همچنین اداره کل جهاد‌کشاورزی مکلف شد فهرست واحدهای فعال، نیمه فعال و غیرفعال( اعم از مرغداری ها و سایر واحدهای دامداری) را جهت افزایش نظارت ها تهیه و ارائه کند.
به گفته وی گشت های مشترک بازرسی با حضور نمایندگان پلیس امنیت اقتصادی، معاونت نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز و برنامه ریزی و نظارت دقیق تعزیرات حکومتی بر واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی و سایر واحدهای حوزه کشاورزی از دیگرمصوبات این نشست بود.
گفتنی است این نشست با حضور یاسر نژاد فلاح دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز، رامین ربیعی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان پلیس امنیت اقتصادی، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی، شرکت شهرک های صنعتی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت درسالن جلسات حوزه ریاست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز برگزار شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز