تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۹.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
یک مربی فوتبال:

خارجی‌های پرسپولیس به درد تعویض هم نمی‌خورند

در مجموع ۱۰ دقیقه بازی کردند و از موقعیت‌های پیش آمده نتوانستند به درستی استفاده کنند.
کد خبر: ۶۴۳۶۴

یک مربی فوتبال درباره دو مهاجم خارجی پرسپولیس می‌گوید مهاجمان خارجی پرسپولیس حتی به درد تعویضی هم نمی‌خورند.

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که چقدر شانس قهرمانی برای پرسپولیس در بازی برابر نساجی قائل هستید؟ اظهار کرد: پرسپولیس از ابتدای فصل فراز و نشیب های زیادی داشته و راه سختی را طی کرده است اما خدا کمک کرد تا بتواند خود را در صدر جدول نگه دارد. پرسپولیس ابتدای فصل عملکرد خوبی دشت اما در اواسط فصل تمرکز خود را از دست داد و حتی تا سوم جدول پیش رفت به طوری که از نظر فنی کیفیت آن چنانی نداشت. در ادامه رقابت‌های لیگ، بازیکنان استثنایی عمل کردند و با روند رو به رشدی که در چند دیدار داشتند، توانستند در صدر جدول لیگ قرار بگیرند.

وی گفت: امیدوارم با همین تمرکز و شکل بازی، کادرفنی بازیکنان را از نظر روحی و روانی برای بازی برابر نساحی آماده کنند تا با اعتماد به نفس بالا بتوانند قهرمان لیگ شوند و سپس به دنبال قهرمانی در جام حذفی باشند.

این بازیکن سابق سرخپوشان با بیان این که به قهرمانی پرسپولیس در رقابت‌های لیگ خوشبین هستم، افزود: معمولا در پایان فصل اکثر تیم‌ها به خاطر خستگی شکل خوبی ندارند و بازی‌های قابل قبولی را به نمایش نمی‌گذارند اما پرسپولیس شکل خوبی دارد و امیدوار به قهرمانی است.

برخی از تیم‌ها وزارت ورزش و سازمان لیگ را مقصر می‌دانند

حلالی در پاسخ به این پرسش که آیا تصور نمی‌کنید که نقطه عطف این فصل پرسپولیس برای بازگشت به صدر جدول پیروزی در داربی ۱۰۰ بوده است؟ خاطرنشان کرد: متاسفانه اکثر تیم‌ها وقتی در لیگ عقب‌گرد دارند و شرایط را به نفع خود نمی‌بینند ابتدا وزارت ورزش و سپس سازمان لیگ را مقصر می‌دانند. در حالی که اگر واقع بین باشیم اتفاق بدی رخ نمی‌دهد. بازیکنان پرسپولیس بعد از داربی چون انگیزه زیادی داشتند و همانند رقیبان خود فکر نمی‌کردند، سبب شد تا در صدر جدول قرار بگیرند.

وی همچنین در ارزیابی از عملکرد عیسی آل کثیر در ترکیب پرسپولیس در بازگشت از مصدومیت بلند مدت گفت: آل‌کثیر بعد از مصدومیت شدید با اتفاق خوبی رو به رو نشد. بنابراین برای بازگشت دوباره به فوتبال خیلی زحمت کشید و رفته رفته عملکردش خوب شد و اکنون درخشش خوبی دارد. امیدوارم به سقف فنی خود قبل از مصدومیتش برسد. البته تعطیلات لیگ فرصت خوبی است تا بازتوانی خوبی برای فصل جدید داشته باشد.

گل‌محمدی از هیچ تلاشی کوتاهی نکرد

این مربی فوتبال در پاسخ به این پرسش که اگر پرسپولیس قهرمان نشود یحیی گل‌محمدی باید دوباره در این تیم بماند یا خیر؟ اظهار کرد: او عملکرد بسیار خوبی داشته و برای موفقیت تیم از هیچ تلاشی کوتاهی نکرده است. البته به نظر می‌رسد مسائل بودجه‌ای این باشگاه باید شفاف سازی شود تا در وسط بازی به فکر جذب بازیکن خارجی نباشد. به اعتقاد من اگر شرایط سخت افزاری باشگاه مشکلی ایجاد نکند کادر فنی کار خود را به درستی انجام می دهد و حتی می تواند عملکردی بهتر از حالا داشته باشد.

وی اضافه کرد: نگاه من از ابتدای فصل به گل محمدی رو به جلو بوده است، شاید سال‌های قبل اشتباهاتی وجود داشته اما اشتباهات به حداقل رسیده و پرسپولیس نسبت به سال‌های قبل پرسپولیس شکل خوبی پیدا کرده است.

خارجی‌های پرسپولیس به درد تعویض هم نمی‌خورند

حلالی در پایان در ارزیابی از دو مهاجم خارجی تیم پرسپولیس یعنی پریرا و دیاباته خاطرنشان کرد: مهاجمان خارجی پرسپولیس حتی به درد تعویض هم نمی‌خورند. در مجموع ۱۰ دقیقه بازی کردند و از موقعیت‌های پیش آمده نتوانستند به درستی استفاده کنند. اگر پرسپولیس می‌خواهد بازیکن زیر ۲۰ ساله جذب کند از بازیکنان داخلی استفاده کند به مراتب بهتر از بازیکنان خارجی هستند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز