تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۰.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

هشدار هلال احمر: به این شهرها سفر نکنید

4 تیم از مرکز استان متشکل از 8 نفر با 3 دستگاه خودروی امدادی، یک دستگاه کامیونت و یک دستگاه آرگو جهت پشتیبانی از حادثه مشگین شهر به محل حادثه اعزام شدند.
کد خبر: ۶۴۳۶۷


حمید قویدل ‌اظهار کرد: طبق گزارش دریافتی مردمی مبنی بر وقوع بارش شدید برف و کولاک و مسدود شدن مسیر مناطق عشایر نشین در شهرستان‌های سرعین و مشگین شهر ۴ تیم اسکان و تغذیه و یک تیم ارزیاب از شهرستان‌های مشگین شهر و سرعین متشکل از ۱۰ نفر نیروی انسانی و با بکارگیری ۵ دستگاه خودروی امدادی به مناطق حادثه‌دیده اعزام شدند.

وی ادامه داد: عشایر مناطق نزدیک به روستای لاطران شهرستان سرعین و قوتورسویی مشگین شهر درگیر برف کولاک است که در همه مناطق امدادگران در حال امدادرسانی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اضافه کرد: امدادگران شهرستان سرعین ضمن توزیع 1000 قرص نان در بین حادثه دیدگان، 15 نفر از حادثه دیدگان را به جاده اصلی انتقال داده‌اند.

قویدل افزود: نجاتگران شهرستان مشگین شهر نیز ضمن توزیع 690 قرص نان، یک گالن نفت و 60 متر نایلون اهدایی فرمانداری شهرستان، 15 خانوار را امدادرسانی کرده‌اند.

وی یادآور شد: 4 تیم از مرکز استان متشکل از 8 نفر با 3 دستگاه خودروی امدادی، یک دستگاه کامیونت و یک دستگاه آرگو جهت پشتیبانی از حادثه مشگین شهر به محل حادثه اعزام شدند.

در جریان این بارش ها عملیات همچنان ادامه دارد و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل و معاون امداد و نجات استان به صورت میدانی در محل حادثه حضور یافته و پیگیر روند امدادرسانی هستند.

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز