تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۶.۷۹°
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵

محسن رضایی:مسئولی که فاقد توانمندی باشد، باید با جدیت تغییر کند

معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه اگر مسئولی فاقد توانمندی باشد، باید با جدیت تغییر کند، گفت: توسعه صنایع تبدیلی در شهرستان نهاوند را از وزارت صمت و جهادکشاورزی پیگیری می‌کنم.
کد خبر: ۶۴۴۰۰

محسن رضایی:مسئولی فاقد توانمندی باشد، باید با جدیت تغییر کند

 

به گزارش معاصر ,محسن رضایی سه‌شنبه ۲۶ اریبهشت در دیدار با تنی چند از اقشار مختلف مردم شهرستان نهاوند و خانواده معزز شهدا که با حضور تعدادی از مسئولان استان همدان و شهرستان در محل سپاه ناحیه نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: ما در مقابل مادران و همسران شهدا شرمنده‌ایم چراکه مهر، محبت و فداکاری شما باعث امنیت ایران اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم در بحث بهره‌گیری از نیروهای توانمند و کاربلد در حوزه‌های مختلف اجرایی، فراجناحی و سیاسی عمل می‌کند، مطرح کرد: اگر در مواردی افراد فاقد توانمندی باشند با جدیت باید تغییر کنند ولو اینکه با روی کار آمدن دولت سیزدهم منصوب شده باشند.

رضایی ادامه داد: تمام مسئولان دولت از شخص رئیس‌جمهور تا معاونان، وزرا، استانداران و فرمانداران شبانه‌روز برای تغییر در وضعیت معیشت مردم در حال دوندگی هستند.

وی تصریح کرد: برخلاف آنچه برخی با سیاه‌نمایی از تریبون‌های مختلف بیان می‌کنند، مشکلات اقتصادی کشور با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلفی که در داخل و کشورهای همسایه و هم پیمان وجود دارد، رفع خواهد شد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به اینکه آنچه امروز در این دیدار از زبان شما عزیزان مطرح شد، مشکل اشتغال جوانان است، تأکید کرد: برای رفع مشکلات اشتغال جوانان با وزارت صمت و جهادکشاورزی صحبت خواهم کرد تا طرح‌هایی جامع در این‌ زمینه منطبق با اقلیم شهرستان تدوین و اجرا کنند.

رضایی در ادامه با بیان اینکه سرعت عمل در انجام کارها یکی از موارد مهمی است که مدیران در سطوح مختلف باید مورد توجهشان باشد، خاطرنشان کرد: اینکه بخواهیم لیستی از کارهای انجام شده و نشده اعلام کنیم، زیاد مورد توجه نیست، آنچه حائز اهمیت است، انجام کارهایی است که به طور مستقیم مرتبط با معیشت و اشتغال مردم و جوانان است.

وی با اشاره به اینکه در ایران اسلامی شهرستان‌ها به سه دسته عشایری، کشاورزی، روستایی و صنعتی تقسیم می‌شوند، گفت: دسته سوم که شامل استان‌ها و شهرستان‌های صنعتی می‌شود با توجه‌ به ظرفیت‌های اقتصادی که در آنها وجود دارد گاهی آنچنان نیاز به توجه اعتباری دولت ندارند اما در شهرستان‌های کشاورزی و روستایی همچون نهاوند دولت نگاه ویژه داشته و از این ‌پس نیز تقویت خواهد شد.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با اشاره به‌ضرورت پیگیری موارد و مصوبات مسئولان در سطوح مختلف، افزود: آنچه می‌تواند کام مردم را برای به‌ نتیجه‌ رسیدن مطالبه‌ای شیرین کند، پیگیری مجدانه است بنابراین انتظار داریم افرادی برای این موضوع در نظر گرفته شوند.

رضایی با تأکید به اینکه نهاوند از لحاظ فرهنگ دینی، معنوی و اعتقادی قوی است و همواره افراد توانمندی برای نظام و انقلاب پرورش داده است، گفت: دولت باید یک تبعیض عادلانه برای پیشبرد امور مرتبط با شهرستان در نظر بگیرد تا در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد بالندگی هرچه بیشتر این دیار شهیدپرور باشیم.

 

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز