تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۷.۷۹°
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
خاندوزی:

مجوز۱۵۰۰ کسب و کار مورد تأیید قرار گرفت

بر اساس این ۱۵۰۰ مجوز تأیید محور، فعالان اقتصادی صرفاً با ثبت اطلاعات دقیق در درگاه ملی مجوزها و پذیرش مسئولیت‌هایی که قانونا به عهده آنها گذاشته شد.
کد خبر: ۶۴۴۳۱

 

به گزارش معاصر؛ وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: مصوبه صدور ۱۵۰۰ مجوز کسب و کار به عنوان تنها مجوزهای تاییدمحوری که نیازمند تایید دستگاه‌های اجرایی و وزارتخانه‌ها هستند مورد تایید قرار گرفت.

سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت (27 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر اخیر خود به جده عربستان و دیدار با وزیر اقتصاد این کشور گفت: در این دیدار درباره موضوع برقراری مجدد پروازها میان دو کشور و بازگشایی بانک‌ها صحبت شد.

وی افزود: آغاز تبادلات اقتصادی دو کشور بر پایه برقراری مجدد روابط سیاسی خصوصاً در زمینه های پولی و مالی برای برگزاری حج از مهمترین محورهای گفتگو با وزیر اقتصاد عربستان بود.

وزیر اقتصاد اظهار داشت: مصوبه خوبی را در راستای رونق و رشد تولید صادر کرده‌ایم که در این مصوبه برای اولین بار، ۱۵۰۰ مجوز کسب و کار به عنوان تنها مجوزهای تأیید محوری که نیازمند تأیید دستگاه‌های اجرایی و وزارت‌خانه‌ها هستند مورد تأیید هیئت دولت قرار گرفته است. بر اساس این ۱۵۰۰ مجوز تأیید محور، فعالان اقتصادی صرفاً با ثبت اطلاعات دقیق در درگاه ملی مجوزها و پذیرش مسئولیت‌هایی که قانونا به عهده آنها گذاشته شده و همچنین با بارگذاری مدارک خود خواهند توانست مجوز کسب و کار خود را دریافت کنند.

انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز