تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۰.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
 سرمربی رئال مادرید:

منچستر سیتی شایسته پیروزی بود

حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دستاورد بزرگی است و تنها تیم‌هایی که خوب هستند به این مرحله راهی پیدا می‌کنند.
کد خبر: ۶۴۵۰۳

منچستر سیتی شایسته پیروزی بودبه گزارش معاصر،  سرمربی ایتالیایی رئال مادرید شکست برابر منچستر سیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را بسیار دردآور توصیف کرد.

رئال مادرید در دیدار برگشت برابر منچستر سیتی با ۴ گل شکست خورد تا مدافع عنوان قهرمانی وداع تلخی با این رقابت‌ها داشته باشد.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: منچستر سیتی بازی بهتری را به نمایش گذاشت و شایسته پیروزی بودند. آن‌ها از همان ابتدا روی دروازه ما فشار آوردند و کنترل بازی را به دست گرفتند. در نیمه دوم تلاش کردیم تا به بازی برگردیم اما فایده‌ای نداشت. این شکست بسیار تلخ و دردآور بود.

او ادامه داد: در فوتبال همیشه احتمال شکست وجود دارد. ما برابر یک حریف قدرتمند بازی کردیم. فصل بعد قوی‌تر برخواهیم گشت. به نظرم سیتی کاملا شایسته پیروزی در این بازی بود. آن‌ها امسال بهتر از سال قبل بازی کردند و در نهایت هم به هدف خود دست پیدا کردند.

آنچلوتی درباره این که رئال به چه تغییری نیاز دارد؟ گفت: طبق برنامه‌ریزی که داشتیم بازی نکردیم و جایی برای نگرانی و ناراحتی وجود ندارد. همین تیم فصل قبل بهترین بازی‌ها را به نمایش گذاشت و با شایستگی قهرمان شد اما امسال راهی فینال نشدیم. قطعا فصل بعد قوی‌تر برمی‌گردیم. این شکست تنها گامی برای بهتر شدن در سال آینده است. حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دستاورد بزرگی است و تنها تیم‌هایی که خوب هستند به این مرحله راهی پیدا می‌کنند.

سرمربی رئال مادرید درباره صحبتش با گواردیولا بعد از بازی گفت: من به گواردیولا تبریک گفتم چرا که تیم او بهتر بازی کرد. ما فصل قبل آن‌ها را شکست دادیم و امسال نوبت شکست ما بود. این ورزش است و چنین چیزی‌های در آن رخ می‌دهد. در فوتبال امکان شکست هم وجود دارد.

آنچلوتی درباره اعتراض وینیسیوس بعد از گل اول سیتی گفت: چیزی نمی‌دانم. چیزی به خاطر نمی‌آورم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز