تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
معاون رئیس جمهور:

ایجاد شغل برای ۳۰۰۰ زن سرپرست خانوار

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: در قالب کسب‌وکار پایدار خانواده‌محور، در ۲۱ استان برای بیش از ۳۰۰۰ زن سرپرست خانوار ایجاد اشتغال شده است.
کد خبر: ۶۴۵۲۳

ایجاد شغل برای ۳۰۰۰ زن سرپرست خانوار

 

به گزارش معاصر ,انسیه خزعلی در گفتگوی زنده تلفنی با برنامه "سلام صبح بخیر" شبکه سه سیما با موضوع "شعار سال و جمعیت" ضمن اشاره به بازدید خود از سازمان تامین اجتماعی از کاهش حدود ۲۵ درصدی بیمه بیکاری به عنوان یکی از نشانه‌های سرعت گرفتن اشتغال در کشور سخن گفت و تاکید کرد: حرکت دولت در اشتغال‌زایی بسیار خوب و قابل تحسین است.

وی افزود: در قالب کسب‌وکار پایدار خانواده‌محور، در ۲۱ استان برای بیش از سه هزار زن سرپرست خانوار ایجاد اشتغال شده است. البته این معاونت وظیفه ستادی در برنامه‌ریزی، هدایت و نظارت را برعهده دارد و امور اجرایی آن از طریق استانداری‌ها و با همکاری نهادهای مردمی انجام می‌شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به نقش کلیدی بانوان و مادران در ایجاد فرهنگ کار و زمینه‌سازی تولید به صورت مستقیم و غیرمستقیم خاطرنشان کرد: رشد جمعیت از عوامل مهم پایداری و استمرار تولید است؛ لذا به نیروی کار چه از جهت کمی و چه کیفی به عنوان مهم‌ترین مولفه قدرت و رشد اقتصادی باید توجه کرد.

 

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز