تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲

اهداف قرارگاه اجتماعی البرز در راس امور استان است

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: اهداف قرارگاه اجتماعی البرز در راس امور استان و مهمترین رویکرد و برنامه البرز با اولویت ۶۶ محله محروم است.
کد خبر: ۶۴۵۲۸

اهداف قرارگاه اجتماعی البرز در راس امور استان است

 


به گزارش معاصر از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در سی و نهمین جلسه قرارگاه اجتماعی استان که روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت، افزود: همزمان با دهه کرامت برنامه های ویژه ای با هدف تبیین جایگاه دختران در جامعه و تکریم آنها، پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: دختران و بانوان گرامی جامعه می توانند طی ارتباط با مدیرکل امور بانوان و مشاوران امور بانوان فرمانداری های استان، در راستای جایگاه بانوان در جامعه طرح، نظر و برنامه ارائه دهند.

عبداللهی با اشاره به ارائه گزارش مدیر خانه محله حسن آباد و ابراهیم آباد در مشکین دشت، گفت: تمامی مدیران و شهرداران مربوطه باید در راستای حل موضوعات مطرح شده در محله های حسن آباد و ابراهیم آباد، اقدام کنند.

وی افزود: در خصوص ساخت مدارس، مراکز درمانی، تفریحی، امنیتی و اشتغالزایی در محله های محروم برنامه های ویژه ای در حال اجرا داریم.

عبداللهی گفت: اهداف قرارگاه اجتماعی استان در راس امور استان و مهمترین رویکرد و برنامه البرز با اولویت ۶۶ محله محروم است.

وی افزود: در این قرارگاه ۱۱ کارگروه تعریف شده و هر یک از مدیران مربوطه در حوزه خود به صورت ویژه اقدام خواهند کرد.

استاندار البرز گفت: تمامی شهرک های صنعتی استان به نیروی کار نیاز دارند و کارگروه اشتغال در جهت ایجاد ارتباط کارجویان و کارفرمایان اقدام می کند.

وی افزود: بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، مسکن، امور اجتماعی بعنوان مهمترین موضوع، بانوان و تحکیم خانواده، جوانان (ازدواج، اشتغال و مسکن جوانان)، کمیته حقوقی و... از جمله کمیته و یا کارگروه های ذیل این قرارگاه است.

عبداللهی با بیان اینکه مردم می توانند نظرات خود را در خصوص برنامه های این قرارگاه اعلام کنند، گفت: روزهای سه شنبه به صورت چهره به چهره با مردم شریف استان دیدار می کنم و از تمامی مدیران استان خواسته ام که این اقدام را در دستور کار هفتگی خود قرار دهند. روزهای چهارشنبه نیز در قالب میز خدمت در محله های محروم استان حاضر هستیم.

وی اضافه کرد: ساخت اماکن ورزشی در ۶۶ محله محروم استان باید محقق شود و در هر محله حداقل یک مکان ورزشی ایجاد شود.

عبداللهی گفت: نهضت ساخت اماکن ورزشی در استان راه اندازی شده و بسته های تشویقی برای بانیان این امر از جمله اعطای پروانه رایگان در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: مدارس در پایان زمان آموزش و تعطیلات تابستان در اختیار ورزش خانواده ها بویژه بانوان، قرار گیرد.

استاندار البرز گفت: عمليات اجرایی احداث زمین چمن مصنوعی در ۵۰ مدرسه مصوب آغاز شود.

وی افزود: دستگاه ها در خصوص تخصيص اعتبارات مربوط به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز