تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۸.۷۹°
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵

بارش باران از فردا در اغلب استان ها

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: دمای هوا تا روز آینده در نیمه غربی کشور افزایش می‌یابد و تا شنبه پیشِ رو در نیمه شرقی کشور افزایش دما داریم.
کد خبر: ۶۴۵۳۵

بارش باران از فردا در اغلب شهرها

 

به گزارش معاصر ,صادق ضیائیان درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: روز آینده ۲۹ اردیبهشت در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، غرب کرمانشاه، شمال، ایلام، جنوب خوزستان، غرب و ارتفاعات کرمان، بوشهر، جنوب اصفهان، جنوب یزد و ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهیم داشت.

وی افزود: روزهای شنبه و یکشنبه پیشِ رو بر شدت بارش‌ها در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور افزوده می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز شنبه ۳۰ اردیبهشت در ارتفاعات جنوب شرق کشور، جنوب کشور و بخش هایی از مرکز کشور همچنین یک شنبه علاوه بر این مناطق در استان‌های واقع در دامنه های جنوبی البرز و شرق کشور، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد خواهیم داشت.

ضیائیان افزود: در سواحل خزر خصوصاً استان‌های گیلان و غرب مازندران از شنبه تا بامداد دوشنبه اول خرداد، بارش باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: روز دوشنبه اول خرداد در مناطقی از خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و شرق کرمان رگبار پراکنده رعد و برق و وزش باد خواهیم داشت.

ضیائیان بیان کرد: امروز و فردا در شرق و جنوب شرقی کشور همچنین شنبه در شمال شرق و جنوب غرب کشور و روز یکشنبه در غرب کشور، جنوب غرب و مرکز کشور و دامنه های جنوبی البرز وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود.

وی گفت: دمای هوا تا روز جمعه در نیمه غربی کشور افزایش می‌یابد و تا شنبه در نیمه شرقی کشور افزایش دما داریم.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روزهای شنبه و یکشنبه پیشِ رو در غرب و شمال غرب کشور سواحل خزر و دامنه های جنوبی البرز کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

ضیائیان درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده صاف گاهی با وزش باد به تدریج افزایش ابر پیش بینی  می‌شود همچنین روز شنبه آسمان تهران نیمه ابری تا ابری است؛ بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۳۱ و ۲۲ درجه خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: فردا اهواز با بیشینه دمای ۴۱ درجه بالای صفر گرم ترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای ۴ درجه بالای صفر خنک ترین مرکز استان خواهد بود.

 

انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
برچسب ها : بارش استان
ارسال نظر

آخرین اخبار روز