تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲

امشب آخرین مهلت دریافت کارت امتحانات نهایی

رئیس مرکز ارزشیابی آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان می‌توانند با مراجعه به سامانه my.medu.ir و یا مدرسه محل تحصیل، کارت امتحانات نهایی خود را دریافت کنند.
کد خبر: ۶۴۶۴۶

امشب آخرین مهلت دریافت کارت امتحانات نهایی

 

به گزارش معاصر ,رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش درباره برگزاری آزمون نهایی مدارس گفت: امتحانات نهایی امسال از فردا ۳۱ اردیبهشت شروع می‌شود و تا ۲۵ خرداد ادامه دارد. در این امتحانات ۹۱۰ هزار و ۱۶۵ نفر برای ترمیم نمره و ایجاد سابقه تحصیلی شرکت خواهند کرد. از این تعداد، حدود ۷۰۰ هزار نفر کارت ورود به جلسه دریافت کرده اند.

محسن زارعی در توضیح چگونگی دریافت کارت امتحانات گفت: دانش آموزان به دو روش می‌توانند کارت خود را دریافت کنند. داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه my.medu.ir کارت آزمون نهایی خود را دریافت کنند و در صورت نبود امکان صدور یا چاپ کارت، می‌توانند با مراجعه به مدرسه محل تحصیل خود و داوطلبان آزاد به مدرسه محل ثبت نام خود، کارت امتحاناتشان را دریافت کنند.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش در ادامه گفت: امکان دریافت کارت ورود به جلسه برای حدود هزار و ۲۲۰ نفر به دلیل تکمیل نشدن فرایند ثبت نامشان وجود ندارد که این افراد بعد از دریافت پیامک می‌توانند به مدارس محل ثبت نام مراجعه کنند تا معرفی نامه عکسدار برای آن‌ها صادر شود تا بتوانند به حوزه‌های امتحانی مراجعه کنند. فردا هیچ داوطلبی بدون کارت ورود به جلسه نخواهد بود و مدیران مدارس بزرگسال تا ساعت ۲۲ و مدارس روزانه تا ساعت ۱۶ امروز آماده خدمت رسانی به شرکت کنندگان هستند.

محسن زارعی در ادامه افزود: برای دریافت کارت امتحانی الزامی به حضور دانش آموز نیست و اولیاء هم می‌توانند با همراه داشتن کارت شناسایی به مدارس مراجعه کنند و کارت ورود به جلسه یا معرفی نامه دانش آموز خود را از مدرسه دریافت کنند.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش درباره داوطلبان آزاد که به دلیل فاصله زمانی زیاد با مدرسه محل تحصیلشان نمی‌توانند برای دریافت کارت به آنجا مراجعه کنند گفت: به این افراد پیشتر اطلاع رسانی شده که برای ایجاد سابقه تحصیلی یا ترمیم نمره به نزدیکترین مدرسه بزرگسال محل سکونت مراجعه کنند و نیازی به مراجعه به مدرسه محل تحصیل نیست.

زارعی درباره کیفیت، سلامت و امنیت آزمون نهایی گفت: سوالات آزمون نهایی در فضای قرنطینه کامل طراحی می‌شو د و پس از آن، سوالات به صورت رمز گذاری شده و الکترونیکی ارسال می‌شود و بعد در اتاق قرنطینه حوزه‌های اجرای آزمون، برگه‌های امتحانی چاپ می‌شوند و در اختیار دانش اموزآن قرار می‌گیرد. تصحیح سئوالات هم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز