تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸

رعد و برق سبب قطعی برق بخشی از شهر کرمانشاه شد

برق بخشی از شهر کرمانشاه شامگاه شنبه به دلیل وزش باد شدید و رعد و برق و همچنین بارش شدید باران قطع شد.
کد خبر: ۶۴۶۶۲

رعد و برق سبب قطعی برق بخشی از شهر کرمانشاه شد

 

به گزارش معاصر ,برق مشترکان در محدوده ۲۲ بهمن شهر کرمانشاه شامگاه شنبه قطع شده و تلاش تیم های امداد شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه برای اتصال جریان برق ادامه دارد.

رعد و برق، باد شدید و باران از عصر امروز شنبه در کرمانشاه آغاز شده و براساس اعلام سازمان هواشناسی تا فردا یکشنبه ادامه دارد.

سازمان هواشناسی امروز در اطلاعیه نسبت به بارش شدید باران، باد و رعد و برق هشدار وضعیت نارنجی صادر کرد.

بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، سامانه ای بارشی که طی امروز و فردا (یکشنبه) جو منطقه را تحت تاثیر قرار داده است به تناوب سبب بارندگی، همراه با وزش باد و رعدوبرق در سطح استان می شود.

هواشناسی همچنین ادامه داد: این شرایط ناپایدار که در نیمه شمالی و نواحی غربی، از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ علاوه بر آبگرفتگی معابر عمومی و رواناب، ممکن است در برخی نقاط با رگبار تگرگ و سیلابی شدن مسیل ها نیز همراه گردد.

رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه همچنین اظهار کرد: وزش باد که امروز در نواحی غربی قابل توجه خواهد بود؛ ممکن است طی ساعاتی از امشب و فردا مجدداً هوا را، بخصوص در مناطق مرزی کم و بیش غبارآلود نماید.

شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ۱۱ هزار و ۷۵۸ کیلومتر شبکه هوایی، ۱۷ هزار و ۹۶۸ ترانس با تولید دو هزار و ۱۵۳ مگاوات شبکه توزیع، ۲۶۹ فید عمومی و ۳۱ فید تخصصی دارد.

تعداد مشترکان عمومی (ادارات، نهاد و ارگان ها) این شرکت سه هزار و ۲۵۰ مشترک، مشترکان کشاورزی (چاه آب) هفت هزار و ۴۰۰، مشترک صنعتی سه هزار و ۱۱۱ و مشترک تجاری هشت هزار و ۹۰۰ است.

کرمانشاه با داشتن ۲۵ هزار کیلومتر مربع وسعت و ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق؛ ۷۸۵ هزار مشترک برق دارد که ۸۳ درصد از آنها، یعنی ۶۵۲ هزار مشترک خانگی هستند.

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز