تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۸.۷۳°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹

روابط عمومی ها خدمات دولت در استان را انعکاس دهند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی با بیان اینکه انعکاس دستاوردهای دولت موجب امیدآفرینی در جامعه می شود، از روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا خدمات دولت در استان را اطلاع‌رسانی کنند.
کد خبر: ۶۴۷۳۳

روابط عمومی ها خدمات دولت در استان را انعکاس دهند

 

به گزارش معاصر از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، ولی پوری در دومین جلسه شورای اطلاع رسانی دولت ۱۴۰۲ با تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر و آغاز دهه کرامت اظهار داشت: امروزه یکی از مهمترین ضرورت ها در راستای مقابله با توطئه های شوم و عملیات روانی دشمنان، اهتمام جدی نسبت به مقوله ی جهاد تبیین است.
وی افزود: ضرورت دارد تا روبط عمومی ها به عنوان دیدبانان دستگاه های اجرایی استان سرعت و دقت عمل بیشتری در انعکاس دستاوردها و عملکرد دولت در استان داشته باشند.
معاون استاندار در ادامه تصریح کرد:
روابط عمومی‌ها از مهم ترین ارکان تأثیرگذار در امر اطلاع رسانی و امیدآفرینی هستند که می توانند در راستای منعکس نمودن خدمات دولت در عرصه های مختلف، اجتماعی، امنیتی، سیاسی، فرهنگی، ورزشی و... در استان ایفای نقش کنند.
وی با بیان اینکه انتخابات بیانگر بلوغ سیاسی و اجتماعی است، افزود: حضور حداکثری در انتخابات به دور از جناح بندی ها هدف مشترک است.
ولی پوری تصریح کرد: گروه‌های سیاسی، اصناف، ورزشکاران، علما، دانشجویان و… می‌توانند با حضور موثر خود ضمن امید آفرینی در مشارکت حداکثری سهیم باشند.
معاون سياسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با بیان اینکه مشارکت پایین در انتخابات از اهم اهداف دشمن می باشد، گفت: برای تحقق هم افزایی و امید آفرینی هر چه از ظرفیت‌های حلقه‌های میانی استفاده کنیم و بر روی این موضوع بیشتر تمرکز داشته باشیم موفقیت بیشتری خواهیم داشت.
ولی پوری همچنین گفت: کنشگری بانوان از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است.
معاون استاندار افزود : وظیفه و مسولیت ما ایجاب می کند که مردم را ترغیب به حضور حداکثری نماییم از اصناف، ورزشکاران، نخبگان، اتحادیه های کارگری و گروه های جهادی و .... نیز خواستاریم در فضای میدان آوری مردمی تلاش کنند.
وی در پایان با اشاره ظرفیت موجود در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ظهور و بروز توانمندی های بانوان گفت: عرصه ی انتخابات می تواند فرصت خوبی برای حضور زنان باشد.
معاون استاندار با اشاره به اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور گفت: ثبت نام از داوطلبان نمايندگي مجلس شوراي اسلامي در ساعات اداری روز یکشنبه مورخه 19/۹/4102 آغاز و تا روز شنبه مورخ 25/۹/1402 (جمعاً به مدت ۷ روز) ادامه می یابد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز