تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۸.۷۹°
۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
قالیباف:

هر کسی که به وطن خود پشت کند سیلی محکمی خواهد خورد

فریاد این نااهلان در زمان مجازات قاتلان و تروریست‌ها بلند است، اما هنگام شهادت جوانان رعنای این مرز و بوم سکوت می‌کنند.
کد خبر: ۶۴۷۴۷

هر کسی که به وطن خود پشت کند سیلی محکمی خواهد خوردبه گزارش معاصر،  رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت مرزبانان در هنگ مرزی سراوان گفت: سکوت و رضایت ضمنی خائنان و وطن فروشان از شهادت جوانان شجاع مملکت در حوادث تروریستی از چشم مردم ایران دور نخواهد ماند.

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (دوشنبه اول خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود، اظهار داشت: شهادت مظلومانه مرزبانان در هنگ مرزی سراوان قلب مردم ایران را به درد آورد. شهادت این جوانان سرافراز را به خانواده‌های آنان، نیروهای مسلح، فرماندهی مرزبانی و آحاد ملت شریف ایران اسلامی تسلیت می‌گویم.

وی تاکید کرد: سکوت و رضایت ضمنی خائنان و وطن فروشان از شهادت جوانان شجاع مملکت در حوادث تروریستی از چشم مردم ایران دور نخواهد ماند. فریاد این نااهلان در زمان مجازات قاتلان و تروریست‌ها بلند است، اما هنگام شهادت جوانان رعنای این مرز و بوم سکوت می‌کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر کسی که به وطن خود پشت کند و با دشمنان ایران یکدل و یک صدا شود، چنان سیلی محکمی از مردم ایران خواهد خورد که در تاریخ ماندگار خواهد شد.

قالیباف ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز شهادت شهید محمد بروجردی، گفت: ایثار و رشادت آن شهید در مبارزه با اشرار و ضد انقلاب و دشمنان مردم ایران در منطقه غرب کشور و کردستان جاودانه خواهد بود.

 

انتهای پیام
منبع: مهر
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز