تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۳.۷۹°
۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
شهرداری منطقه ۲۲:

طرح جمع آوری عروسک و اسباب بازی جهت اهدا به کودکان نیازمند

کودکانی که اسباب بازی‌های مازاد خود را به دوستان نیازمند خود هدیه می‌کنند، بخشش را از کودکی آموخته و با تقدیر از این کودکان حس ارزشمند بودن کاری که انجام داده‌اند را بیش از پیش تجربه می‌کنند.
کد خبر: ۶۴۷۷۸

 

به گزارش معاصر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، طرح جمع آوری عروسک و اسباب بازی جهت اهدا به کودکان نیازمند، با همکاری خانه های سلامت منطقه۲۲ و کانون مادرانه و خیرین سلامت در منطقه ۲۲ برگزار می شود.

 خداوردی سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه در این خصوص گفت: در راستای اجرای این پویش، با جمع آوری اسباب بازی‌های دست دوم ضمن کمک به حفظ سلامت محیط زیست، اسباب بازی‌های استفاده شده نیز به چرخه بازی باز گردانده می شود.

وی افزود: همچنین در راستای تعلیم و آموزش سجایای اخلاقی به کودکان، کودکانی که اسباب بازی‌های مازاد خود را به دوستان نیازمند خود هدیه می‌کنند، بخشش را از کودکی آموخته و با تقدیر از این کودکان حس ارزشمند بودن کاری که انجام داده‌اند را بیش از پیش تجربه می‌کنند.

خداوردی یادآور شد: اسباب بازی چیزی بیش‌تر از یک وسیله بازی برای کودکان است و باعث رشد خلاقیت آنها شده و توانایی ذهنی کودکان را تقویت و تخیل آن‌ها را به کار می‌اندازد و در برقراری ارتباط به کمکشان می‌آید.

کودکان با بازی کردن یاد می‌گیرند، سرگرم می‌شوند و به کمک بازی‌ ذهنشان خلاق‌تر می‌شود و توانایی‌های حل مسئله را می‌آموزند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز