تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
دادستان خوزستان:

پشتیبانی ستاد اقتصادی مقاومتی دادگستری از رشد تولید

دادستان استان خوزستان تاکید کرد که دستگاه‌های خوزستان لازم است نیازهای خود همچون لوله‌های نفت، گاز و آب را از شرکت‌های درونِ خوزستان تامین کنند و شرکت‌های استانی در اولویتِ آنها باشد.
کد خبر: ۶۴۷۹۵

 

به گزارش معاصر؛  در بازدید از خطوطِ تولیدِ شرکت لوله سازی اهواز بر حمایتِ ستادِ مقاومتیِ دادگستری استان برای حل چالش‌های صنایع و رشد تولید تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت لوله سازی اهواز، در این بازدید درباره‌ی حل مشکلات بانکی، تامینِ موادِ اولیه و چالش‌های حوزه‌ی تولید و صنعت گفت‌وگو و

 دادستان استان خوزستان در بازدید از خطوطِ تولیدِ شرکت لوله سازی اهواز بر حمایتِ ستادِ مقاومتیِ دادگستری استان برای حل چالش‌های صنایع و رشد تولید تاکید کرد.

 در این بازدید درباره‌ی حل مشکلات بانکی، تامینِ موادِ اولیه و چالش‌های حوزه‌ی تولید و صنعت گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

همچنین دکتر جعفری چگنی، دادستان استان خوزستان تاکید کرد که دستگاه‌های خوزستان لازم است نیازهای خود همچون لوله‌های نفت، گاز و آب را از شرکت‌های درونِ خوزستان تامین کنند و شرکت‌های استانی در اولویتِ آنها باشد.


گفتنی است، ستاد اقتصاد مقاومتی تحت نظر قوه قضائیه در هر استان به دبیریِ دادستانِ استان برای پیگیری‌ِ چالش‌های صنعت و تولید به صورت مستمر مسائلِ صنایع را پیگیری کرده و برای حلِ آنها اقدامات مورد نیاز را اتخاذ می‌کند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز