تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

امروز (۲ خرداد)/ نرخ ارز دلار سکه طلا یورو

قیمت طلا پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۲,۵۸۳,۲۰۰ (دو میلیون و پانصد و هشتاد و سه هزار و دویست ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۱۸ درصدی داشته است.
کد خبر: ۶۴۸۴۴


به گزارش معاصر، امروز قیمت سکه در بازار پایین آمد و به ۳۲,۲۸۶,۰۰۰ (سی و دو میلیون و دویست و هشتاد و شش هزار) تومان رسید که کاهش ۰.۳۳ درصدی داشته است. قیمت دلار اما صعودی بود.

 بازار امروز شاهد روند کاهشی قیمت طلا و سکه است.

آخرین نرخ اونس طلا

هر اونس طلا، امروز به ۱,۹۶۳ (یک هزار و نهصد و شصت و سه) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۶۶ درصدی داشته است.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

قیمت طلا پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۲,۵۸۳,۲۰۰ (دو میلیون و پانصد و هشتاد و سه هزار و دویست ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۱۸ درصدی داشته است.

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با کاهش ۰.۱۶ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۱,۱۹۰,۰۰۰ (یازده میلیون و یکصد و نود هزار) تومان معامله شد.

قیمت دلار مبادله ای امروز

قیمت دلار مبادله ای، امروز به ۴۲,۴۶۲ (چهل و دو هزار و چهارصد و شصت و دو ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۲۵ درصدی داشته است.


قیمت یورو در بازار آزاد امروز

یورو در بازار آزاد، امروز به ۴۵,۹۴۸ (چهل و پنج هزار و نهصد و چهل و هشت ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۲۵ درصدی داشته است.

قیمت پوند امروز

پوند امروز با افزایش ۰.۲۵ درصدی، از ۵۲,۷۲۴ (پنجاه و دو هزار و هفتصد و بیست و چهار ) تومان به ۵۲,۸۶۰ (پنجاه و دو هزار و هشتصد و شصت ) تومان رسید.

آخرین نرخ درهم امارات (حواله)

همچنین درهم امارات (حواله) با افزایش ۰.۲۵ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۱,۵۶۲ (یازده هزار و پانصد و شصت و دو ) تومان معامله شد.

قیمت دلار کانادا امروز

دلار کانادا در بازار داخلی هم ۳۱,۴۴۳ (سی و یک هزار و چهارصد و چهل و سه ) تومان قیمت خورد.


آخرین نرخ سکه امامی

قیمت سکه امامی به 32,286,000 (سی و دو میلیون و دویست و هشتاد و شش هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۳۳ درصدی داشته است.

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : دلار سکه طلا یورو
ارسال نظر

آخرین اخبار روز