تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵

تصادف زنجیره‌ای در بهشهر منجر به مصدومیت ۱۶ نفر شد

تصادف زنجیره ای چند دستگاه خودرو در بهشهر منجر به مصدومیت ۱۶ نفر شد و همه مصدومان نیز به بیمارستان خاتم الانبیا (ص) ‌ این شهرستان منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند.
کد خبر: ۶۵۰۴۱

تصادف زنجیره‌ای در بهشهر منجر به مصدومیت ۱۶ نفر شد

 

به گزارش معاصر ,روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد که در ساعت ۱۲:۰۴ بامداد امروز جمعه، ‌خبر وقوع این حادثه به مرکز پیام اورژانس شرق استان مازندران اعلام شد.

بنا به این گزارش، ‌ بلافاصله پنج دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه واقع در کمربندی ‌شهرستان بهشهر اعزام شدند که در این حادثه چند دستگاه خودروی سواری با هم برخورد کردند.

۱۶ مصدوم این حادثه که شامل ۱۲ زن و چهار مرد بودند توسط تیم‌های اعزامی اورژانس پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی اولیه به بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) شهرستان بهشهر منتقل شدند.

براساس آخرین گزارش های دریافتی از بیمارستان مورد نظر خوشبختانه مصدومی با حال وخیم گزارش نشده است.

بهشهر، ‌شهرستان واقع در شرق مازندران و در مسیر جاده منتهی به استان گلستان قرار دارد و به همین دلیل جزو مسیرهای پُرتردد مازندران به شمار می رود و تصادفات منجر به مصدومیت و فوتی بخشی از اتفاقات این جاده به شمار می رود .

به طوریکه اوایل اردیبهشت ماه برخورد یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه خودروی ال ۹۰ در شهرستان گلوگاه منجر به کشته شدن پنج نفر که یک نفر آقا و ۴نفر خانم بودند رخ داد و در آن حادثهیک دختر بچه سه ساله و یک آقای ۴۰ساله مصدوم شدند که به بیمارستان ثامن الائمه شهرستان گلوگاه منتقل شدند.

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز