تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷
وزیر دفاع:

نیروی دریایی ارتش، توان اسکورت نفتکش‌های کشورمان را دارد

یک تحقیق مفصل در نیروهای مسلح درباره عملیات مُرَکّب که مسئولیت آن با من بود را انجام دادیم که بخشی از این عملیات مرکب، برگزاری رزمایش مشترک با سایر کشورهاست.
کد خبر: ۶۵۰۷۲


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه نیروی دریایی ارتش، توان اسکورت نفتکش‌های کشورمان را دارد، گفت: نیروی دریایی، اقتدار دریایی کشور را نمایش می دهد.

امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در گفت وگو با ایسنا درباره برگزاری رزمایش‌های مشترک دریایی با سایر کشورها پس از پایان ماموریت ناوگره 86 ارتش، اظهار کرد: یک تحقیق مفصل در نیروهای مسلح درباره عملیات مُرَکّب که مسئولیت آن با من بود را انجام دادیم که بخشی از این عملیات مرکب، برگزاری رزمایش مشترک با سایر کشورهاست. حتما نیروهای مسلح دنبال این هستند که عملیات مرکب را در قالب رزمایش‌های مشترک برگزار کنند. در ماموریت دریایی که ناوگروه‌های ارتش انجام می دهند، مقدمات برگزاری این رزمایش‌ها فراهم می‌شود.

وی همچنین درباره این‌که آیا ناوگروه‌های نیروی دریایی توان اسکورت نفتکش‌های کشورمان در آب‌های بین‌المللی را دارند، بیان کرد: حتما. نیروی دریایی راهبردی ما برای این است که اقتدار دریایی خود را نمایش دهد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز