تهران ۱۴.۹۹° كمينه ۱۴.۹۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳

بذرپاش: تعداد پروازها گاهی به پیک هزار پرواز در روز هم می‌رسد

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افزایش تعداد پروازها گفت: تعداد زیادی هواپیمای گران قیمت به چرخه پروازها برگشته است‌ که منجر به آن شده تعداد پروازها گاهی به پیک هزار پرواز در روز هم برسد.
کد خبر: ۶۵۳۴۰

بذرپاش: تعداد پروازها گاهی به پیک هزار پرواز در روز هم می‌رسد

 

به گزارش معاصر ,از وزارت راه و شهرسازی، «مهراد بذرپاش» روز سه شنبه در گردهم آیی مدیران و کارکنان روابط‌عمومی های وزارت راه و شهرسازی، مخاطبان وزارت راه و شهرسازی را با توجه به‌ وسعت خدمات این سازمان، عموم مردم دانست و افزود: وظیفه روابط عمومی، ایجاد روابط درست، دقیق و صادقانه با عموم مردم به عنوان ذینفعان این سازمان است.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: اقدامات و برنامه‌های قابل توجهی در حوزه‌های حمل‌و نقل و مسکن و شهرسازی در حال انجام است که لازم است اطلاع رسانی و به عموم اطلاع داده شود.

بذرپاش به تشریح اقدامات انجام شده در حوزه صنعت هوانوردی پرداخت و با اشاره به افزایش تعداد پروازها گفت: تعداد پروازها گاهی به پیک هزار پرواز در روز هم می‌رسد و تعداد زیادی هواپیمای گران قیمت به چرخه پروازها برگشته است.

وی وزارت راه و شهرسازی را بزرگترین سازمان اجرایی کشور دانست که در همه بخش‌ها تماس حداکثری با مردم دارد، بنابراین باید یکی از خادم‌ترین سازمان‌ها باشد.

بذرپاش گفت: با توجه به تماس حداکثری وزارت راه و شهرسازی با مردم، این سازمان زیر ذره بین قضاوت‌ها در بیشترین حد قرار دارد و کوچکترین اشکال و ایرادی به شدت بازتاب خواهد داشت.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی، یکی از وظایف این بخش را ایجاد ادراک درست و دقیق میان مردم و سازمان‌ها دانست و افزود: باید ادراک مردم به عنوان خدمت گیرندگان ادراکی صادقانه باشد تا در لحظات نیاز، مشارکت و همراهی مردم را به ارمغان بیاورد.

وزیر راه و شهرسازی به خطای هاله‌ای اشاره کرد و گفت: گاهی خدمات و اقدامات کوچک‌تر به اندازه اقدامات بزرگ برای اطلاع رسانی جدی گرفته نمی‌شود در حالیکه با نگاه سرعت بخشی، کیفیت بخشی و غنی‌تر شدن باید این اقدامات انجام شده و به مردم با استفاده از ابزارهای مناسب و ابتکار و بدون بزرگ نمایی اطلاع رسانی شود.

بذرپاش روابط عمومی‌ها را یکی از ساختارهای اصلی برای انگیزه بخشیدن به روابط درون سازمانی دانست و افزود: روابط عمومی‌ها به عنوان مشاوران امن سازمان‌ها بوده و در بالاترین سطح مشاوران و مدیران قرار دارند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: ساختار روابط عمومی‌ها اصلاح می‌شود و جایگاه آن‌ها ارتقا خواهد یافت.

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز