تهران ۱۳.۸۵° كمينه ۱۳.۷۳°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه:

امروز در کشور حضوری مقتدرانه داریم

امروز نیروی زمینی سپاه از شمال تا جنوب، و از شرق تا غرب کشور حضوری مقتدرانه دارد و فرصت هرگونه تعدی را از دشمن گرفته است.
کد خبر: ۶۵۵۱۲

به گزارش معاصر؛ سردار سرتیپ پاسدار روح‌اله نوری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه هرگونه اقدام دشمن را قاطعانه پاسخ می‌دهیم، گفت: 

 جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه هرگونه اقدام دشمن را قاطعانه پاسخ می‌دهیم، گفت: امروز نیروی زمینی سپاه از شمال تا جنوب، و از شرق تا غرب کشور حضوری مقتدرانه دارد و فرصت هرگونه تعدی را از دشمن گرفته است.

سردار سرتیپ پاسدار روح‌اله نوری شامگاه جمعه در آیین معارفه و تکریم فرمانده تیپ زرهی حضرت امام زمان (عج) در خوزستان، با تاکید بر اینکه آمادگی دفاعی نیروی زمینی سپاه از حیث نیروی انسانی و تجهیزاتی و از لحاظ کمیت و کیفیت، پیشرفت چشمگیری نسبت به سال‌های دفاع مقدس داشته است، افزود: پاسداران پای کار اسلام و انقلاب در نیروی زمینی سپاه با به‌ کارگیری جنگ افزارهای مدرن، پهپادها، موشک‌های نقطه زن، فناوری اطلاعات و ارتباطات گوش به فرمان، ولی امر مسلمین جهان هستند تا هیچ گونه گزندی به مملکت نرسد.

وی گفت: باید قدر این همه دستاوردهای نیروی زمینی سپاه را بدانیم و از طرفی دیگر، روز به روز این مهارت، آموزش و انضباط فردی و عملیاتی را ارتقا دهیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: جنگ‌های شناختی امروز دشمن دست و پا زدن و تلاش بی فایده است که به نابودی کامل آنها منجر می‌شود و به خاطر آن است که در عرصه نظامی شکست خوردند.

نوری ادامه داد: تاریخ این کشور بیانگر این نکته است که مردم ما در مقابل دسیسه‌های اجنبی، وحدت خود را حفظ می‌کنند.

وی افزود: تیپ زرهی حضرت امام زمان (عج) از آمادگی یگانی شایسته‌ای برخوردار بوده و از یگان‌های زرهی به روز و پیشرفته نیروی زمینی سپاه است.

نوری با بیان اینکه تیپ زرهی حضرت امام زمان (عج) یادگار شهدای گرانقدر خوزستان در دوران دفاع مقدس است، ادامه داد: مردم ما در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم، انقلابی‌ترین و عزیزترین جوانان خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند تا پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به دست رزمندگان و پاسداران حریم ولایت و مردم ایران اسلامی در اهتزاز قله‌های رفیع پیشرفت و عزت بماند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با یادآوری خاطرات ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ادامه داد: ۱۰ سال پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی(ره به ملکوت اعلی پیوست و رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تا به امروز هدایت انقلاب اسلامی را عهده دار بوده و خداوند را شاکریم به فضل پروردگار دستاوردهای بی نظیری داشته است.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور نیز در این آیین گفت: تیپ زرهی حضرت حجت (عج) از یگان‌های موفق و برجسته نیروی زمینی سپاه است که در سال‌های متمادی ماموریت‌های ابلاغی نیروی زمینی سپاه و قرارگاه کربلا را در سیل، کرونا، رزمایش‌های نظامی - ترکیبی، ماموریت‌های دفاعی و امنیتی نقاط مختلف کشور به نحو مطلوب انجام داده است.

سردار سرتیپ احمد خادم الشهدا افزود: این تیپ یادآور رشادت‌های شهدای گرانقدری مثل سردار شهید حاج هادی کجباف و سردار شهید جبار دریساوی است که دلیرانه در دفاع از حرم جنگیدند و شهر حلب را نجات داده و از چنگال شوم داعش حفظ کردند.

وی بیان کرد: ما رزمندگان سپاه اسلام در خوزستان، امسال در سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) به یاد ۲۳ هزار شهید به خون نشسته و ۷۷ شهید مدافع حرم خوزستان با آرمان‌های امام راحل(ره) تجدید بیعت کرده و اعلام می‌کنیم تا آخرین قطره خون، سرباز جان بر کف فرمانده معظم کل قوا هستیم.

در این آیین از سردار عبدالعلی صفری فرمانده سابق تیپ زرهی حضرت حجت (عج) تکریم و سرهنگ پاسدار جواد شمسی به عنوان فرمانده جدید این تیپ منصوب شد.

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز