تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۲.۷۹°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

سازمان هواپیمایی: افزایش قیمت بلیت بیش از ۲۹ درصد تخلف است

در روزهای گذشته و پس از اعلام نرخ رسمی جدید بلیت هواپیما، برخی از ایرلاین‌ها در برخی از مسیرها این نرخ را رعایت نکرده و قیمت‌هایی بالاتر از نرخ مصوب را برای فروش در وب‌سایت‌های خود قرار دادند.
کد خبر: ۶۵۵۱۷

به گزارش معاصر،  معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت در صورتی که شرکت‌های هواپیمایی افزایش قیمت ۲۹ درصدی را رعایت نکنند، تخلف کرده‌اند و ما با تخلف برخورد قانونی می‌کنیم.

شرکت‌های هواپیمایی در ماه‌های گذشته درخواست افزایش قیمت بلیت هواپیما را داشتند که این موضوع به موافقت ستاد تنظیم بازار موکول شده بود و درنهایت این ستاد با افزایش ۲۹ درصدی قیمت بلیت نسبت به نرخ‌های آذرماه ۱۴۰۰ موافقت کرد.

با وجود این، در روزهای گذشته و پس از اعلام نرخ رسمی جدید بلیت هواپیما، برخی از ایرلاین‌ها در برخی از مسیرها این نرخ را رعایت نکرده و قیمت‌هایی بالاتر از نرخ مصوب را برای فروش در وب‌سایت‌های خود قرار دادند.

در این راستا حسن خوشخو -معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری- در گفت‌وگو با ایسنا درباره تخلف برخی ایرلاین‌ها در فروش بلیت هواپیما اظهار کرد: قیمتی که توسط ستاد تنظیم بازار مصوب شده که همان افزایش ۲۹ درصدی است، توسط سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ شده و آنها موظفند که این رقم را رعایت کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در صورتی که شرکت‌های هواپیمایی قیمت‌های مصوب را رعایت نکنند، تخلف کرده‌اند و ما با تخلف برخورد قانونی می‌کنیم.

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز