تهران ۱۵.۹۹° كمينه ۱۵.۹۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶

کشف ۳۹۳ سکه عتیقه در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۳۹۳ عدد سکه تاریخی متعلق به دوران اسلامی، سلوکی ها، اشکانیان و ساسانیان به ارزش ۶۰ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۶۵۵۴۶

کشف ۳۹۳ سکه عتیقه در کرمانشاه

 

به گزارش معاصر ,سردار «مهدی حاجیان» عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر اینکه عده ای سودجو در قالب یک باند، اقدام به خرید و فروش سکه و اشیاء تاریخی می کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با شناسایی این افراد و پس از یک هفته کار اطلاعاتی شبانه روزی، در نهایت قاچاقچیان عتیقه جات را در شهرک تعاون کرمانشاه به دام انداخته و طی عملیاتی غافلگیرانه آن ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی های انجام گرفته از افراد دستگیر شده، ۳۹۳ عدد سکه متعلق به دوران اسلامی، سلوکیان، اشکانیان و ساسانیان کشف شد.

سردار حاجیان در پایان ارزش سکه های تاریخی کشف شده طبق نظر کارشناسان را ۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این راستا پرونده ای تشکیل و افراد دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

عامل کلاهبرداری میلیاردی در دام پلیس سنقروکلیایی

فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی در شهرستان سنقروکلیایی خبر داد که از افراد زیادی در مرکز استان بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

سردار "مهدی حاجیان" اظهار داشت: پس از اعلام پلیس آگاهی استان مبنی بر حضور مجرمی در شهر سنقروکلیایی که از شهروندان زیادی در مرکز استان کلاهبرداری کرده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی سنقروکلیایی با انجام کار اطلاعاتی موفق به شناسایی کلاهبردار حرفه ای در یکی از محله های شهر شده و طی عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

حاجیان تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از افراد مختلف در کرمانشاه اعتراف و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

چوب های قاچاق در پاوه به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی پاوه از کشف ۱۲ تن چوب گردو قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "فضل اله پرنو" اظهار داشت: مأموران ایستگاه بازرسی شمشیر حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از کامیون توقیفی ۱۲ تن چوب گردو قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

پرنو ادامه داد: در این ارتباط راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

دستگیری یکی از عاملان تیراندازی در محله دولت آباد

ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه موفق به شناسایی و دستگیری یکی از عاملان تیراندازی در محله دولت آباد شدند.

پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی در مسکن مهر دولت آباد، تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از عاملان تیراندازی که برای مداوا به بیمارستان مراجعه کرده بود شده و طی عملیاتی وی را دستگیر کردند.

در این راستا پرونده ای تشکیل و تلاش برای دیگران عاملان تیراندازی ادامه دارد.

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز